کد خبر: 623944
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

روزنامه اصولگرا خواستار پولی شدن سرویس‌های بهداشتی شد؛ درآمدزایی از دستشویی!

روزنامه جوان نوشت: ذهن عادت زده و شرطی شده ما معمولاً چنین چیزی را قبول ندارد که در ازای اجابت مزاج، حق سرویس پرداخت شود، در صورتی که کمی با فاصله به داستان نگاه کنیم، خواهیم دید همچنان که مثلاً در جاده برای استفاده از راه، عوارض پرداخت می‌کنیم و با این موضوع کنار آمده‌ایم، می‌توانیم برای دسترسی داشتن به یک سرویس بهداشتی استاندارد و تمیز دست به جیب شویم.

روزنامه اصولگرا خواستار پولی شدن سرویس‌های بهداشتی شد؛ درآمدزایی از دستشویی!
کد خبر: 623944
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ۱۸:۴۰:۰۰

روزنامه جوان خواستار پولی شدن سرویس‌های بهداشتی شد!

به گزارش جوان، شاید یکی از راهکار‌ها در این زمینه، پولی کردن خدمات مربوط به سرویس‌های بهداشتی باشد. ذهن عادت زده و شرطی شده ما معمولاً چنین چیزی را قبول ندارد که در ازای اجابت مزاج، حق سرویس پرداخت شود، در صورتی که کمی با فاصله به داستان نگاه کنیم، خواهیم دید همچنان که مثلاً در جاده برای استفاده از راه، عوارض پرداخت می‌کنیم و با این موضوع کنار آمده‌ایم، می‌توانیم برای دسترسی داشتن به یک سرویس بهداشتی استاندارد و تمیز دست به جیب شویم.

این روزنامه افزوده است: بنابراین نهاد‌های دولتی حتی اگر نیازی نمی‌بینند از منابع عمومی در این باره سرمایه‌گذاری کنند، می‌توانند از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده کنند تا مردم از جیب خود برای تأمین حق استفاده از سرویس بهداشتی استاندارد و سالم هزینه کنند. «حالا که وزیر گردشگری اعلام کرده است با حفظ سمت، متولی تمامی دستشویی‌های کشور است» توجه به این مسئله مهم، ضروری‌تر می‌نماید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها