کد خبر: 625765
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۲ ۱۱:۰۵:۲۹
| |

اعلام جزئیات آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش

کارت‌ شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ از امروز دوشنبه ۹ مرداد ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود.

اعلام جزئیات آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش
کد خبر: 625765
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۲ ۱۱:۰۵:۲۹

داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

به گزارش مهر، نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در روز چهارشنبه ۱۱ مرداد  صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد و داوطلبانی که مشکلی در اطلاعات هویتی خود مشاهده کردند می توانند به نماینده رفع نقص کارت مراجعه کنند.

فرآیند برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ از ساعت‌ ۷:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه آغاز می‌شود و برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن "پرینتِ کارت شرکت در آزمون‌"، "اصل کارت ملی" و یا "اصل شناسنامه عکس‌دار" الزامی است.

ورودی حوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۷:۰۰ بسته خواهند شد، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درب‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن ، ماسک سه لایه (بدون فیلتر) و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود. 

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی شده و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری  رفتار خواهد شد.

داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه کرده و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

 داوطلبان نسبت به تکمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش - ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز - سال ۱۴۰۲ از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ مرداد به صورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند.

داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها، لازم است حداکثر تا تاریخ  ۱۹ مرداد از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org  سازمان سنجش مکاتبه نمایند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها