کد خبر: 635243
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ ۲۲:۴۰:۰۰
| |

ممنوعیت تردد در چالوس در روز چهارشنبه + ساعت‌های ممنوعیت

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌ چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع را ممنوع اعلام کرد.

ممنوعیت تردد در چالوس در روز چهارشنبه + ساعت‌های ممنوعیت
کد خبر: 635243
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ ۲۲:۴۰:۰۰

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز از یک طرفه شدن جاده چالوس خبر داد.

به گزارش تیتریک، علی زندی‌فر گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌ چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

او افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه ۱۴ و ۱۵ مهر از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌ صورت یک طرفه خواهد بود.

زندی‌فر می‌گوید: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز‌های سه‌شنبه، جمعه و شنبه بصورت رفت‌و‌برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

او افزود: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها