کد خبر: 446997
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۱۰:۳۷:۰۰
| |

راهیان نور مجازی در هفته بسیج برگزار می‌شود

سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در هفته بسیج گفت: 867 برنامه در این هفته تدوین شد که از این مجموع 75 برنامه محوری و ویژه در استان اجرا می‌شود.

راهیان نور مجازی در هفته بسیج برگزار می‌شود
کد خبر: 446997
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۱۰:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در هفته بسیج گفت: 867 برنامه در این هفته تدوین شد که از این مجموع 75 برنامه محوری و ویژه در استان اجرا می‌شود.

او به برگزاری راهیان نور به صورت مجازی اشاره کرد و افزود: این طرح برای 10 هزار دانش آموز در هفته بسیج برنامه ریزی شده است و دانش آموزان به صورت مجازی از گلزار شهدای شهرستان‌ها از جمله رشت، لنگرود و انزلی بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج "پیشرو در خدمت و امید آفرینی" است، اظهار داشت: دشمنان سعی دارند با ایجاد یأس و ناامیدی انگیزه فعالیت و کار را از جامعه بگیرند.

سردار عبدالله پور تصریح کرد: آیین بزرگداشت شهدای سلامت و تقدیر از مدافعان سلامت، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری دعای ندبه برای ریشه کنی کرونا به همراه پخش زنده از شبکه استانی، برگزاری مسابقات ورزشی، آیین عطر افشانی مزار شهدا و اجرای پویش سلیمانی‌ها در پایگاه‌های گیلان از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در استان گیلان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها