کد خبر: 510181
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۳ ۰۹:۵۱:۰۰
| |

هزینه مورد نیاز برای خرید رپورتاژ آگهی چقدر است؟

رپورتاژ آگهی یکی از مواردی است که به کسب و کارها در رسیدن به صفحه اول گوگل کمک زیادی می کند! همین مسئله موجب شده تا قیمت رپورتاژ آگهی به یکی از سوالات و دغدغه های کسب و کارهای آنلاین تبدیل شود.

هزینه مورد نیاز برای خرید رپورتاژ آگهی چقدر است؟
کد خبر: 510181
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۳ ۰۹:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| شاید شما هم یک کسب و کار آنلاین داشته باشید که در این صورت قطعاً اهمیت رسیدن به صفحه اول گوگل را می دانید! صفحه اول گوگل جایی است که برای شما مشتریان هدفمند جذب می کند و اگر بازاریابی محتوای درستی انجام داده باشید، به راحتی می توانید فروش خود را بیشتر کنید. رپورتاژ آگهی یکی از مواردی است که به کسب و کارها در رسیدن به صفحه اول گوگل کمک زیادی می کند! همین مسئله موجب شده تا قیمت رپورتاژ آگهی به یکی از سوالات و دغدغه های کسب و کارهای آنلاین تبدیل شود. در این مقاله می خواهیم به بررسی رپورتاژ آگهی و فاکتورهای مهم در قیمت رپورتاژ آگهی بپردازیم تا راحت تر بتوانید در مورد انتخاب رسانه برای انتشار رپورتاژ آگهی تصمیم بگیرید.

رپورتاژ

رپورتاژ آگهی چیست؟


شاید شما هم دیده باشید که در رسانه های بزرگ یک مطلب نظر شما را جلب می کند و هنگامی که وارد آن می شود، متوجه این موضوع خواهید شد که محتوای رپورتاژ کمی تبلیغاتی است و لینک سایت های دیگر در آن قرار دارد. در واقع رپورتاژ آگهی نوعی محتوا است که در رسانه های دیگر منتشر می کنید و لینک سایت خود را در آن قرار می دهید. رپورتاژ آگهی با اهداف مختلفی منتشر می شود که یکی از مهم ترین آن ها، لینک سازی خارجی برای رسیدن به صفحه اول گوگل است. در واقع یکی از فاکتورهای سئو، لینک سازی خارجی است که اگر به درستی انجام شده باشد، خیلی راحت می توانید به رتبه اول گوگل فکر کنید. البته در سئو فاکتورهای مهم دیگری هم تاثیرگذار هستند اما لینک سازی خارجی هم اهمیت زیادی دارد.

اهداف مهمی برای خرید رپورتاژ آگهی وجود دارد و تنها یکی از آن ها، لینک سازی خارجی است! گاهی اوقات رپورتاژ آگهی با هدف اطلاع رسانی و تبلیغات انجام می شود که نیازمند بازاریابی محتوای درست است. همچنین گاهی اوقات شما می توانید در یک رپورتاژ آگهی چندین هدف را دنبال کنید؛ مثلاً می توانید در کنار تبلیغات و اطلاع رسانی، اعتمادسازی هم انجام دهید و نظر کاربران را برای استفاده از محصولات و خدمات خود جلب کنید.

برای این که اطلاعات بیشتری درباره رپورتاژ آگهی چیست و یا چرا باید رپورتاژ منتشر کنیم کسب کنید این مقاله را مشاهده کنید.

چرا برای انتشار رپورتاژ آگهی باید هزینه کنیم؟


یکی از سوالاتی که برای کاربران پیش می آید، این است که ما در رپورتاژ آگهی اطلاعات مفیدی به کاربران ارائه می کنیم، بنابراین چرا باید به رسانه میزبان هزینه پرداخت کنیم؟ مسئله اولی که وجود دارد این است که هدف اصلی کسب و کارها از انتشار رپورتاژ آگهی، واقعاً ارائه اطلاعات مفید نیست! به عبارت ساده تر، شاید اطلاعات مفیدی هم به کاربر ارائه شود اما هدف اصلی ارائه اطلاعات مفید نیست و در نهایت رپورتاژ آگهی در راستای اهدف کسب و کارها منتشر می شود. بنابراین پرداخت قیمت رپورتاژ آگهی امری منطقی است؛ زیرا در راستای اهداف شما خواهد بود.

از طرف دیگر، در برخی رسانه ها مهم ترین راه کسب درآمد، رپورتاژ آگهی است! در واقع یکی از مهم ترین راه های درآمدزایی رسانه های بزرگ، فروش رپورتاژ آگهی است. بنابراین چنین رسانه هایی هزینه رپورتاژ آگهی را دریافت می کنند و سپس حاضر به انتشار آن می شوند! همچنین هزینه رپورتاژ آگهی با توجه به مزایایی که برای شما ایجاد می کند، زیاد نیست و به همین دلیل پرداخت آن برای کسب و کارها سنگین نیست. پس اگر یک کسب و کار اینترنتی دارید، پرداخت هزینه رپورتاژ آگهی با توجه به زیاد نبودن آن و ارزش هایی که برای شما ایجاد می کند، کاملاً به صرفه است و پیشنهاد می کنیم آن را در استراتژی کسب و کار خود قرار دهید.

هزینه موردنیاز برای خرید رپورتاژ آگهی چقدر است؟


اگر یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید، هزینه های کسب و کار برای شما اهمیت زیادی دارد! حال اگر بخواهید رپورتاژ خریداری کنید، قطعاً قیمت رپورتاژ آگهی برای شما اهمیت زیادی پیدا می کند. به خصوص که اگر شما یک کسب و کار نوپا داشته باشید، خرید رپورتاژ آگهی باید با دقت زیادی انجام شود. هر رسانه قیمت خاص خود را دارد اما به طور کلی، فاکتورهای مهمی برای رپورتاژ آگهی وجود دارد که در این بخش از مقاله به بررسی کامل آن ها می پردازیم:

1. تخصصی بودن رسانه


اولین چیزی که برای انتخاب رسانه باید دقت کنید، این است که رسانه شما تخصصی است یا عمومی! تخصصی بودن یک رسانه به این معنی است که در یک حوزه خاص فعالیت می کند و مخاطبان آن، مربوط به همان حوزه می شوند. رسانه های عمومی با وجود آن که بازدید بالاتری دارند، هزینه کمتری نسبت به رسانه های تخصصی دارند. دلیل آن هم این است که مخاطبان هدف در رسانه های تخصصی کاملاً مشخص هستند و همین مسئله باعث شده تا با انتشار رپورتاژ آگهی در این رسانه ها بتوانید مخاطبان کسب و کار خود را جذب کنید و محصولات خود را با استفاده از بازاریابی درست، به آن ها بفروشید.

2. اعتبار سئوی رسانه


هر سایت از نظر گوگل اعتبار خاص خود را دارد و این مسئله به فعالیت های آن مربوط می شود! هر چقدر اعتبار یک رسانه نزد گوگل بیشتر باشد، قیمت رپورتاژ آگهی در آن هم بیشتر است. اعتبار سئو دامنه های مختلف با نام دامین اتوریتی و پیج اتوریتی شناخته می شود که باید حتماً آن را بررسی کنید. گاهی اوقات سایت ها با تکنیک های غیر قانونی اقدام به افزایش دامین اتوریتی به صورت ناگهانی می کنند که این سایت ها از نظر گوگل ارزش زیادی ندارند! حتی گاهی اوقات ممکن است منجر به کاهش رتبه سایت شما هم شود که باید دقت زیادی به آن داشته باشید.

3. میزان ترافیک دریافتی در هر رسانه


از دیگر فاکتورهایی که در قیمت رپورتاژ آگهی تاثیر زیادی دارد، میزان ترافیک آن رسانه است! رسانه هایی که قیمت زیادی دارند، هزینه بیشتری هم دارند. دلیل آن هم این است که شانس بیشتر دیده شدن محتوای شما در رسانه های پربازدید نسبت به رسانه های دیگر بیشتر است و به راحتی می توانید کاربران بیشتری جذب کنید. در آموزش سئو یکی از مسائلی که باید یاد بگیرید، این است که چگونه میزان ترافیک سایت خود را افزایش دهیم! شما می توانید با انتشار رپورتاژ آگهی خود در سایت های پربازدید، ترافیک سایت خود را به صورت مستقیم افزایش دهید.

4. میزان ترافیک دریافتی برای هر مطلب


علاوه بر آن که ترافیک کلی سایت مهم است، ترافیک هر مطلب هم اهمیت زیادی دارد! میانگین بازدید هر مطلب به این معنی است که هر مطلب چقدر ترافیک دریافت کرده است. اگر میانگین بازدید مطالب یک سایت زیاد باشد، قیمت رپورتاژ آگهی در آن سایت هم بیشتر است و باید حتماً این مسئله را در نظر داشته باشید که اگر ترافیک سایت زیاد باشد اما مطالب آن بازدید نداشته باشد، آن سایت به درد انتشار رپورتاژ آگهی نمی خورد. بنابراین باید به نوعی میزان ترافیک دریافتی برای هر مطلب را هم بررسی کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

5. مدت زمان ماندگاری محتوای رپورتاژ در رسانه


انتشار رپورتاژ آگهی در بسیاری از رسانه ها همیشگی است و از روی سایت حذف نمی شود! البته برخی رسانه ها به مدت محدود منتشر می کنند و پس از آن باید حتماً تمدید کنید تا آگهی شما حذف نشود. به عنوان مثال ممکن است رپورتاژ شما تنها یک سال روی آن سایت باقی بماند و پس از آن حذف شود. برخی رسانه ها هم با پرداخت هزینه سالانه به شما اجازه باقی ماندن روی آن سایت را می دهد! این فاکتور اهمیت زیادی برای انتخاب رسانه و همچنین ارزش گذاری قیمت رپورتاژ آگهی اهمیت زیادی دارد.

در نهایت، اگر برای وبسایت یا کسب و کار اینترنتی خود نیاز به خرید رپورتاژ آگهی باکیفیت دارید، به راحتی می توانید از طریق پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو اقدام کنید. این پلتفرم رسانه های مختلفی را پس از عبور دادن از فیلترهای مختلف، در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید بهترین آن ها را برای انتشار رپورتاژ انتخاب کنید. همچنین تیم پشتیبانی و مشاوره در خدمت شما است تا سوالات پیش از خرید نظیر مشکلات سئو را مطرح کنید و هنگام خرید شما را به صورت کامل راهنمایی می کند.

منبع عصر ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها