کد خبر: 369561
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۰۷:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

آمریکا به رهبران لبنان چه پیام محرمانه‌ای ارسال می‌کند؟

دیوید هیل، معاون امور خاورمیانه وزیر خارجه آمریکا، برای پاره‌ای مذاکرات با مسئولان رسمی و شماری از سیاستمداران لبنانی به بیروت سفر می‌کند. این اولین مذاکرات یک مسئول آمریکایی با مسئولان لبنانی بعد از آغاز اعتراضات مردمی در این کشور است.

آمریکا به رهبران لبنان چه پیام محرمانه‌ای ارسال می‌کند؟
کد خبر: 369561
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۰۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون وزیر خارجه آمریکا برای پاره‌ای مذاکرات به لبنان می‌رود.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه النهار در شماره اخیر خود با اعلام این خبر افزود: دیوید هیل، معاون امور خاورمیانه وزیر خارجه آمریکا، برای پاره‌ای مذاکرات با مسئولان رسمی و شماری از سیاستمداران لبنانی به بیروت سفر می‌کند.

به نوشته این روزنامه لبنانی، این اولین مذاکرات یک مسئول آمریکایی با مسئولان لبنانی بعد از آغاز اعتراضات مردمی در این کشور است.

منابع آگاه لبنانی به النهار خبر دادند هدف اصلی سفر هیل به لبنان انتقال موضع بسیار مهم واشینگتن به مسئولان عالیرتبه لبنان است و در این سفر او با جبران باسیل وزیر خارجه لبنان هم دیدار نخواهد کرد تا به مثابه پیام دیگری از سوی واشینگتن باشد.

در این حال روزنامه اللواء دیگر روزنامه لبنانی هم به نقل از منابع خود احتمال داد سعد حریری پیش از پذیرش دوباره‌ی تشکیل کابینه از آن انصراف دهد.

به نوشته این روزنامه حریری، به دنبال کسب حمایت تمامی قطب‌های سیاسی لبنان از جمله حزب‌الله و جریان ملی آزاد (میشل عون) است و در صورتی که آنها از او حمایت نکنند دیگر وارد این عرصه نخواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها