کد خبر: 485833
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۰۹:۰۴:۱۲
| |

درباره آخرین تحولات فلسطین:

دبیرکل جهاد اسلامی با معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار کرد

زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با هیاتی از حزب‌الله لبنان به ریاست شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل این حزب درباره آخرین تحولات فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیرکل جهاد اسلامی با معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار کرد
کد خبر: 485833
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۰۹:۰۴:۱۲

اعتمادآنلاین| دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان و هیات همراه وی درباره آخرین تحولات فلسطین رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با هیاتی از حزب‌الله لبنان به ریاست شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل این حزب درباره آخرین تحولات فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرد.

زیاد نخاله با تأکید بر مرکزیت فلسطین و مسجدالاقصی برای ملت‌های عرب و اسلامی گفت که مقاومت فلسطین همچنان به وظیفه خود برای محافظت از مردم و مقدسات ادامه می‌دهد.

دو طرف در این دیدار درباره عملیات‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی رایزنی و بر پایداری گروه‌های مقاومت در نوار غزه تاکید کردند.

شیخ نعیم قاسم نیز در جریان این دیدار اظهار کرد: ما به عنوان هیاتی از حزب‌الله لبنان و به دستور دبیرکل آن برای دیدار با رهبران جهاد اسلامی به اینجا آمده‌ایم تا تاکید کنیم که ما در کنار آنها، مقاومت و ملت شجاع فلسطین هستیم.

وی تاکید کرد: ما می‌دانیم که در مرحله‌ ایجاد معادله جدید در فلسطین قرار داریم؛ این معادله بر تمامیت ارضی فلسطین و وحدت جنبش ارتباط میان قدس، اراضی اشغالی 1948، کرانه باختری و غزه تاکید دارد.

عیسی قاسم ادامه داد: رژیم اسرائیل باید بداند که ملت فلسطین نمی‌توانند تداوم اشغالگری آن را بپذیرند و این رژیم همچنین باید بداند که قدس مقدس‌ترین مقدسات تمامی فلسطینی‌ها بوده و آنها به همراه تمامی ملت‌های منطقه حاضر به فداکاری در راه این مکان مقدس هستند.

وی همچنین افزود: می‌توان گفت آنچه امروز اتفاق می‌افتد، خاکسپاری عادی سازی با خون زنده و هدایای شهدا است.

حزب‌الله همیشه حامی مقاومت، جهاد فلسطین و آزادسازی قدس است و به وظایفمان در این راستا عمل خواهیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها