کد خبر: 486767
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۲:۳۸:۵۹
| |

نخست وزیر فلسطین:

اسرائیل طرح‌های آتش بس را نادیده گرفته است

محمد اشتیه نخست وزیر فلسطین تصریح کرد: ما از جامعه بین‌المللی می خواهیم تا جلوی تجاوزات ارتش اسراییل به غزه را بگیرند به گونه ای که طی فقط نیم ساعت، 80 حمله از سوی ارتش این رژیم به نوار غزه صورت گرفته و در مقابل رزمندگان مقاومت نیز به این حملات پاسخ داده اند.

اسرائیل طرح‌های آتش بس را نادیده گرفته است
کد خبر: 486767
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۲:۳۸:۵۹

اعتمادآنلاین| «محمد اشتیه» نخست وزیر فلسطین به دنبال حملات مجدد نیروهای اشغالگر قدس به مناطقی از نوار غزه در هشتمین روز این حملات تاکید کرد: رژیم صهیونیستی طرح‌های آتش را نادیده گرفته است.

به گزارش ایرنا از تلویزیون العربی قطر، «محمد اشتیه» امروز (دوشنبه) در عین حال خواستار مداخله جامعه جهانی برای جلوگیری از تجاوزات رژیم صهیونیستی در نوار غزه شد.

وی تصریح کرد: ما از جامعه بین‌المللی می خواهیم تا جلوی تجاوزات ارتش اسراییل به غزه را بگیرند.

به گزارش این رسانه عربی، طی فقط نیم ساعت، 80 حمله از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه صورت گرفته و در مقابل رزمندگان مقاومت نیز به این حملات پاسخ داده اند.

ارتش اشغالگر صهیونیستی برای هشتمین روز متوالی با به شهادت رساندن افزون بر 200 فلسطینی و مجروح کردن بیش از 1250 نفر دیگر، به تجاوزهای گسترده خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد. در مقابل نیروهای مقاومت نیز به کشتارهای رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها و اماکن و تاسیسات غزه پاسخ می‌هد.

صبح امروز - دوشنبه - جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک سری حملات بسیار شدید به مناطق مختلف غزه را از سر گرفتند. به گفته منابع محلی، حدود 80 حمله در30 دقیقه توسط اشغالگران صهیونیست به نوار غزه، منجر به قطعی برق در مناطق عمده‌ای از نوار غزه شد.

خبرنگار تلویزیون العربی قطر گزارش داد: جنگنده‌ - بمب افکن های اسرائیل (رژیم صهیونیستی) علاوه بر هدف قرار دادن مواضع حماس، مناطق کشاورزی در شمال نوار غزه و منطقه‌ای در شهر رفح در جنوب این منطقه را هدف بمباران هوایی خود قرار دادند.

العربی قطر همچنین در گزارش دیگری به نقل از پلیس رژیم صهیونیستی از بازداشت یک هزار فلسطینی در جریان درگیری با نیروهای اشغالگر قدس در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و از رسانه‌های اسرائیلی گزارش کرد که 20 درصد بازداشت شدگان از بین کودکان هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها