کد خبر: 602238
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۰۹:۱۲:۳۶
| |

اسحاق هرتزوگ، رئیس اسرائیل:

در سخت‌‌ترین لحظات تاریخ اسرائیل زندگی می‌کنیم

رئیس اسرائیل دوشنبه هفته گذشته همزمان با اوج اعتراضات گسترده مخالفان کابینه نتانیاهو در مناطق مختلف فلسطین اشغالی گفته بود که ما سخت‌‌ترین لحظات تاریخ اسرائیل رازندگی می‌کنیم، همه از عمق وجود خود می‌دانیم که این بحران خطر ساختاری علیه ما محسوب می‌شود.

در سخت‌‌ترین لحظات تاریخ اسرائیل زندگی می‌کنیم
کد خبر: 602238
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۰۹:۱۲:۳۶

در سایه تشدید شکاف‌های داخلی در جامعه صهیونیستی بعد از روی کار آمدن کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو، هشدارهای مقامات و محافل صهیونیستی درباره تعمیق بحران‌های این رژیم و فروپاشی آن بیشتر شده است.

به گزارش تسنیم، در همین راستا، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی دوشنبه شب بار دیگر درباره درگیری‌ها و تنش‌های داخلی در اراضی اشغالی هشدار داد و گفت که « ما در شرایط خطرناکی زندگی می‌کنیم که تبعات سیاسی، اقتصادی و امنیتی خواهد داشت».

رئیس رژیم صهیونیستی دوشنبه هفته گذشته همزمان با اوج اعتراضات گسترده مخالفان کابینه نتانیاهو در مناطق مختلف فلسطین اشغالی گفته بود که «ما سخت‌‌ترین لحظات تاریخ اسرائیل رازندگی می‌کنیم، همه از عمق وجود خود می‌دانیم که این بحران خطر ساختاری علیه ما محسوب می‌شود».

هزتزوگ پیشتر هم با ابراز نگرانی درباره رسیدن اسرائیل به یک نقطه بی‌بازگشت گفته بود که «ما اکنون درحال تجربه یک بحران داخلی عمیق و بسیار خطرناکی هستیم که همه اسرائیلی‌ها را تهدید می‌کند».

رئیس رژیم صهیونیستی در ادامه تاکید کرد که «این بحران داخلی همه ما و همبستگی اسرائیلی‌ها را تهدید می‌کند و این بسیار خطرناک است».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها