کد خبر: 645885
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۵ ۰۸:۲۵:۰۰
| |

جزئیاتی جدید از بمباران مواضع کتائب حزب‌الله عراق توسط آمریکا

الجزیره نوشت: در بیانیه ای از سوی لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده آمده است که «حملات متناسب» روز دوشنبه به سه سایت مورد استفاده گروه عراقی کتائب حزب الله و سایر گروه های وابسته صورت گرفت.

جزئیاتی جدید از بمباران مواضع کتائب حزب‌الله عراق توسط آمریکا
کد خبر: 645885
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۵ ۰۸:۲۵:۰۰

وزارت دفاع آمریکا حمله به گروه های شبه نظامی در عراق را تایید کرد.

به گزارش شفقنا، الجزیره نوشت: در بیانیه ای از سوی لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده آمده است که «حملات متناسب» روز دوشنبه به سه سایت مورد استفاده گروه عراقی کتائب حزب الله و سایر گروه های وابسته صورت گرفت.

آستین با اشاره به یکی از این حملات گفت: «این حملات دقیق پاسخی است به یک سری حملات علیه پرسنل آمریکایی در عراق و سوریه توسط شبه نظامیان تحت حمایت ایران، از جمله حمله کتائب حزب الله وابسته به ایران و گروه های وابسته به پایگاه هوایی اربیل؛ در حمله اربیل سه پرسنل آمریکایی زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.»

در این بیانیه آمده است: «در حالی که ما به دنبال تشدید درگیری در منطقه نیستیم، متعهد و کاملاً آماده هستیم تا اقدامات لازم بیشتر را برای محافظت از مردم و تأسیسات خود انجام دهیم».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • یک مسلمان ارسالی در
    سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲

    مقاومت عراق نبایدبه آمریکا امان بدهد،بایدآرامش وامنیت را ازآمریکائیهای متجاوز سلب کنندوضمناً آمریکا حق پاسخگویی نداردوبایدخفه خون بگیرد،چون متجاوزاست.

  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲

    جواب های هوی است در تمام فعالیتهای منطقه ای و خصوصا در کشورهای سوریه عراق لبنان یمن و ... نیروهای نیابتی در حال مداخله و تنش آفرینی هستند غربی ها با اطلاعات دقیق و درست حرف میزنند و عمل میکنند ناگفته نماند تمام این تحرکات با دلارهای نفتی که با کیف و چمدان جابجا میشود و از جیب ملت مظلوم ایران پرداخت میگردد صورت میگیرد !
    به همین دلائل ایران مایل نیست که به FATF بپیوندد .
    سپاسگزارم

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها