کد خبر: 410150
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

شخصیت‌های مشهور جهان به چه چیزهایی علاقه‌مند هستند؟

گرچه بسیاری از شخصیت‌های جهان به دلیل رفتارهای عجیب و غریب خود به شهرت رسیده یا در صدد حفظ شهرت خود از این طریق برآمده‌اند، اما برخی از علایق شخصی آنها نیز در حد خود قابل توجه به نظر می‌رسد.

شخصیت‌های مشهور جهان به چه چیزهایی علاقه‌مند هستند؟
کد خبر: 410150
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| گرچه بسیاری از شخصیت‌های جهان به دلیل رفتارهای عجیب و غریب خود به شهرت رسیده یا در صدد حفظ شهرت خود از این طریق برآمده‌اند، اما برخی از علایق شخصی آنها نیز در حد خود قابل توجه به نظر می‌رسد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه سان در گزارشی در این باره به برخی از علایق شخصی شماری از مشهورترین شخصیت‌های هنری و ورزشی جهان پرداخته که تعدادی از آنها در پی می‌آیند:

مایک تایسون

تایسون

شاید باور نکنید، اما قهرمان بوکس سنگین‌وزن جهان به شدت به کبوتر علاقه دارد و سال‌های متمادی است که در مسابقات زیباترین کبوتر کالیفرنیا فعالانه مشارکت می‌کند.

برد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو

براد بیت

این 2 ستاره هالیوودی علایق مشترکی در جمع‌آوری ظروف سفالی دارند و هنگام فیلمبرداری فیلم «once upon a time in hollywood» زمان زیادی را صرف پیگیری این علاقه‌مندی خود کردند.

یک فرد نزدیک به این 2 بازیگر بازگو کرده که برد در منزل خود یک کارگاه کوچک ساخت سفال دارد و لئوناردو نیز علاقه زیادی به حضور در این کارگاه و همکاری با او از خود نشان می‌دهد و هر 2 آنها در برخی اوقات تا صبح مشغول ساخت ظروف سفالی می‌شوند.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

برخی از مردم به جمع کردن تمبر علاقه دارند و برخی دیگر اسکناس‌های قدیمی را جمع‌آوری می‌کنند، اما آنجلینا جولی عاشق جمع‌آوری چاقو و کارد است.

آنجلینا این علاقه عجیب را از زمان کودکی با خود به همراه دارد و گفته می‌شود مجموعه چاقوهای او ده‌ها هزار دلار ارزش دارد.

تیلور سوئیفت

سویفلت

این خواننده مشهور جهان علاقه بسیار زیادی به ساخت گوی‌های بلورین دارد و معمولاً بعد از ساخت آنها را به دوستان و اعضای خانواده‌اش هدیه می‌دهد.

پاریس هیلتون

پاریس هیلتون

این بازیگر مشهور یکی از عجیب‌ترین علایق را دارد؛ گفته می‌شود هیلتون در اوقات فراغت خود قورباغه‌هایی را که در اطراف مزرعه‌اش در کالیفرنیا زندگی می‌کنند تعقیب و شکار می‌کند و از دنبال کردن این جانور به هنگام فرار و جهش‌های آن لذت سرشاری می‌برد.

کریستیانو رونالدو

رونالدو

فارغ از تسلط زایدالوصفش در فوتبال و تبدیل شدن به یکی از اسطورهای مستطیل سبز، این ستاره پرتغالی عاشق بازی بینگو است. گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که ستاره تیم یوونتوس از سال 2003، بعد از انتقال به لیگ جزیره و از وقتی یک دی‌وی‌دی از این بازی به عنوان هدیه روز تولد دریافت کرد، شیفته انجام آن شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها