کد خبر: 655420
|
۱۴۰۳/۰۱/۰۶ ۱۳:۴۵:۱۶
| |

دستبرد ۲۱۰ میلیاردی سارقان به خانه‌ای در تهران

اعضای باند سرقت منزل بعد از دزدی ۲۱۰ میلیارد ریالی از خانه فردی در شمال شرق تهران دستگیر شدند.

دستبرد ۲۱۰ میلیاردی سارقان به خانه‌ای در تهران
کد خبر: 655420
|
۱۴۰۳/۰۱/۰۶ ۱۳:۴۵:۱۶

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 7سارق حرفه‌ای در شمال شرق تهران خبر داد که 210 میلیارد ریال اموال باارزش از خانه ای سرقت کرده بودند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت‌ از خانه‌ای  در شمال شرق، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پرونده در جریان تحقیقات گفت، خانه را به قصد مسافرت ترک کرده پس از اینکه به منزل بازگشتم متوجه شدم که درب منزل تخریب و سارقان اقدام به سرقت طلا و جواهرات و کلیه وسایل خانه جمعا به ارزش 210 میلیارد ریال کرده اند.

سردار گودرزی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد 7  مرد جوان با خودرو های دنا سفید ،  پراید و دو دستگاه موتور سیکلت طی 5 روز متوالی در محل حاضر و اقدام به سرقت کلیه لوازم شاکیه کرده و متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها به خانه‌های زیادی در تهران دستبرد زده‌ اند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه‌ متهمان را در  تهران شناسایی  و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را طی عملیات‌ پلیسی دستگیر کردند.

وی فزود: متهمان پس از انتقال به اداره پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از خانه‌‌ شاکی به ارزش 210  میلیارد ریال  اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: در بررسی‌های اولیه از مخفیگاه‌ متهمان اموال مسروقه از جمله ، طلاجات، جواهرات، تلویزیون، فرش کشف شد؛ در بررسی‌های بیشتر نیز مشخص شد، سردسته باند با مقداری از پول های سرقتی خودرو تیبا دو خریده است.

سردار گودرزی خاطر نشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه شمال شرق تهران پلیس آگاهی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها