کد خبر: 257557
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

کشف گودالی مرموز در اطراف پایگاه نظامی فوق‌سری آمریکا! + ویدئو

کشف چند سازه و یک گودال بزرگ مرموز در اطراف پایگاه نظامی فوق‌سری آمریکا خبرساز شد.

حجم ویدیو: 15.11M | مدت زمان ویدیو: 00:01:16 دانلود ویدیو
کد خبر: 257557
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پایگاه نظامی فوق‌سری آمریکا در صحرای نوادا معروف به ناحیه 51 از سال 1947 و پس از سقوط یک یوفو در روزول ایالت نیومکزیکوی این کشور کانون توجه نظریه‌پردازان توطئه بود. به تازگی چند نظریه‌پرداز توطئه با استناد به تصاویری که از منطقه کوهستانی نوادا تهیه کرده‌اند، ادعای عجیبی را مطرح کرده‌اند. این نظریه‌پردازان با استناد به این تصاویری که توسط نرم‌افزار گوگل‌مپ تهیه شده، مدعی شده‌اند که یک تونل عظیم را در این منطقه کوهستانی و در اطراف این پایگاه نظامی پیدا کرده‌اند.

در نزدیکی این تونل چند سازه یا ساختمان فلزی نیز دیده می‌شود. همچنین در این تصاویر یک جاده که به تونل و این چند ساختمان کشیده شده، دیده می‌شود. «کری استفنسون» پس از تهیه این تصاویر، آن را برای ادمین‌های کانال یوتیوب معروف thirdphaseofmoon؛ بلیک و برت کازین ارسال کرد.

در ویدئویی که آن‌ها در کانال خود منتشر کرده‌اند، برت با اشاره به گودال قابل مشاهده در عکس می‌گوید: «چیزی که در این عکس دیده می‌شود، واقعاً بزرگ است. او سپس ادامه می‌دهد: «من فکر می‌کنم این گودال محل ورود بشقاب پرنده و با یک برنامه فضایی مخفی مرتبط باشد.»

در این تصاویر مقابل گودال بزرگ یک سازه دایره‌مانند و همچنین چهار سازه مربع‌شکل که کنار هم قرار دارند، دیده می‌شود. همچنین کمی دورتر نیز چند ساختمان قابل مشاهده است.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها