کد خبر: 265778
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۱۴:۵۲:۰۱
| |

حمله اشتباهی بوکسور به داور وسط رینگ! + ویدئو

بوکسوری که داور مسابقه را با حریفش در رینگ بوکس اشتباه گرفته بود، صحنه‌ای عجیب را مقابل چشم تماشاچیان قرار داد.

حجم ویدیو: 5.84M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27 دانلود ویدیو
کد خبر: 265778
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۱۴:۵۲:۰۱

اعتمادآنلاین| ویدئویی که منتشر شده است، وقوع اتفاقی عجیب را در مسابقات بوکس سنتی کشور تایلند به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که یکی از دو بوکسور داخل رینگ به طور اتفاقی به داور مسابقه حمله‌ور شده و چند ضربه مشت را به سمت او پرتاب می‌کند. بنا به گفته فردی که این ویدئو را تهیه کرده است این اقدام بوکسور غیرعامدانه و در اثر اشتباه رخ داده است.

ویدئوی منتشرشده دو بوکسور را که در وسط رینگ و در مقابل داور در حال مبارزه با یکدیگر هستند نشان می دهد. در حالی که این دو بوکسور کاملا محو مسابقه شده اند ناگهان یکی از آنها داور را با حریف مقابل اشتباه می گیرد و چند ضربه به بدن او وارد می کند. داور مسابقه که از حمله بوکسور به خودش دچار حیرت شده تلاش می کند در مقابل مشت و لگد او مقاومت کرده و بوکسور را متوقف کند. این صحنه همچنین موجب حیرت تماشاچیانی شد که از نزدیک نظاره گر این مسابقه بوکس بودند. در ویدئوی منتشر شده تماشاچیان در حالی که فریاد می زنند تعجب خود را از این اتفاق ابراز می‌کنند. در ادامه این بوکسور که متوجه اشتباه مضحک خود شده بود، از داور مسابقه عذرخواهی کرد.

پاچارا کلاسونگک رام، فردی که این ویدئو را تهیه کرده است، در این باره گفت : «این بوکسور قصد داشت با یک حمله ناگهانی به حریفش در این مسابقه برنده شود که ناگهان داور را با بوکسور حریف اشتباه گرفت.»

گفتنی است؛ این اتفاق هفته گذشته و در مسابقات سنتی بوکس تایلند موسوم به Muay Thai که در اطراف یک معبد در استان «ناخون باتوم» برگزار می‌شود، رخ داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها