کد خبر: 343649
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید:

محمدرضا تاجیک حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات را چگونه می‌بیند؟

باید فضا و شرایط را مهیا کنیم تا بتوانیم در انتخابات آتی انگیزه‌های لازم را به بدن کرخت جامعه تزریق کنیم تا از این طریق دوباره یک جامعه شاداب و مشارکت‌‌جو داشته باشیم.

حجم ویدیو: 2.77M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24 دانلود ویدیو
کد خبر: 343649
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تاجیک درباره نحوه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو در برابر تئوری‌ افرادی مانند حجاریان و تاجزاده که مشارکت مشروط را مطرح می‌کنند و نبوی که به حضور بی‌قید و شرط در انتخابات تاکید دارد، معتقد است اصلاح‌طلبی باید خود را در آینه نقد ببیند و دیگر نمی‌توان شرایط را با تصمیمات ناگهانی رقم زد.

مهم‌ترین نظرات تاجیک درباره انتخابات را در ادامه می‌خوانید:

« اگر اصلاح‌طلبان دست به گفتمان، اراده و عمل متفاوتی بزنند و مشکلات و نواقص خود را برطرف کنند، بی‌شک در آینده موفق خواهند بود، اما اگر راه کنونی خود را ادامه دهند، به بن‌بست خواهد رسید. ..

بسیاری از کسانی که امروزه خود را جزو اصلاح‌طلبان می‌دانند فقط نامی از این جریان را با خود حمل می‌کنند و قدرت درک و فهم این جریان را ندارند (سایت دیده‌بان ایران، 30 دی 97).»

« باید بررسی شود که چه کارهایی انجام شده و چه کارهایی انجام نشده است و باید تمام بحران‌های امروز اصلاح‌طلبی واکاوی شود و تا زمانی که با چنین رویکردی عمل نشود، نباید وارد میدان انتخابات شد (روزنامه شرق، اول بهمن 97).»

«باید فضا و شرایط را مهیا کنیم تا بتوانیم در انتخابات آتی انگیزه‌های لازم را به بدن کرخت جامعه تزریق کنیم و از این طریق دوباره یک جامعه شاداب و مشارکت‌‌جو داشته باشیم...

دیگر دوران اینکه در یک شرایط خاص و در حالی که در آستانه انتخابات قرار داریم ناگهان تصمیم خاصی بگیریم و اقدام خاصی انجام دهیم، گذشته است...

بعد از چهار دهه شاید ما نیازمند تامل و درنگ انتقادی هستیم و باید خودمان را در آینه نقد ببینیم (اعتمادآنلاین، 24 تیر 98).»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها