کد خبر: 555575
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ۰۹:۳۵:۴۸
| |

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه:

عده‌ای فکر می‌کنند می‌توانند انقلاب اسلامی را در اذهان مردم دنیا بد جلوه دهند؛ بدانند که آب دریا با پوزه سگ نجس نمی‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه کل پاسداران گفت: کار دشمنان، زورگویان و متجاوزان بین المللی تمام است، خون‌های پاک کار خود را کرده و خواهد کرد.

عده‌ای فکر می‌کنند می‌توانند انقلاب اسلامی را در اذهان مردم دنیا بد جلوه دهند؛ بدانند که آب دریا با پوزه سگ نجس نمی‌شود
کد خبر: 555575
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ۰۹:۳۵:۴۸

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران بعد از ظهر پنجشنبه در آئین گرامیداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار شعبان نصیری که در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، اظهار کرد: شعبان نصیری از نوجوانی پا به میدان جهاد گذاشت و در صحنه مبارزه با رژیم ستمشاهی و مقابله با گروهک‌های تروریستی و نفاق حضوری پررنگ داشت، به واقع وی یک رزمنده پا به رکاب امام بود.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دنیا و خون شهید نصیری‌ها را فتح خواهد کرد، اظهار کرد: اگر خون شهدای صدر اسلام، بخش اعظم دنیای متمدن آن روز را فتح و اسلام و جامعه اسلامی را بر بخش اعظم جهان آن روز حاکم کرد، این جامعه با خون شهید سلیمانی‌ها، نصیری‌ها، دقایقی‌ها و ابو مهدی‌ها و … دنیا را تسخیر خواهد کرد؛ شک نکنید که به زودی در بیت المقدس و مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: کار دشمنان و زورگویان و متجاوزان بین المللی تمام است، خون‌های پاک کار خود را کرده و خواهد کرد، دنیا و ملت‌ها بیدار شده اند و عظمت و مقاومت ملت ایران در مقابل زورگویان بین المللی برای همه عیان شده است. مردم عاشق این انقلاب و رهبری هستند، برای ما شگفت آور است که نوجوانانی داریم که برای خواندن سرود سلام فرمانده هجوم می‌آورند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه این حرکتی است که در دل‌ها ایجاد شده است، مطرح کرد: امام خمینی (ره) وعده داده بودند که این انقلاب متصل به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) خواهد شد. خوشا به حال آن‌هایی که این قضیه را درک کردند، خود را در این مسیر نگه داشتند، راه نصیری‌ها و ابو مهدی‌ها و حاج قاسم‌ها را ادامه می‌دهند و در این پیروزی‌ها سهیم هستند.

وی با بیان اینکه این وعده امام راحل است که اسلام، سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد، اظهار کرد: امید است زنجیره پیروزی‌هایی که از ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ تا به امروز رقم خورده است، تا آزادسازی فلسطین و پس از آن نیز ادامه پیدا کند؛ ملت‌های دنیا و تمام بشریت، آزادی را در آغوش خواهند کشید و امام بزرگ خود را درک خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها