کد خبر: 601196
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ۱۵:۲۰:۲۵
| |

فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تهدید خطرناکی در مسمومیت‌های سریالی وجود ندارد

هنوز سرنخ و عامل اصلی این موضوع پیدا نشده است

به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مباحث مطرح شده در جلسه امروز این کمیسیون درباره علل وقوع مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در مدارس نتیجه گرفته شده که تهدید خطرناکی وجود ندارد.

تهدید خطرناکی در مسمومیت‌های سریالی وجود ندارد
کد خبر: 601196
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ۱۵:۲۰:۲۵

فداحسین مالکی با اشاره به جلسه فوق العاده امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این جلسه با هدف رسیدگی و کشف علل وقوع مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در مدارس کشور با حضور مسئولانی از دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، بهداشتی و آموزشی کشور برگزار شد.

به گزارش مهر، این عضو کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: مطابق با گزارش مسئولان وزارت بهداشت مسئله تهدید کننده و خطرناکی بر اساس آزمایش‌های صورت گرفته در این مسمومیت‌ها وجود ندارد و خانواده‌ها نباید رعب و وحشت داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس گزارش مسئولان وزارت کشور، وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی این موضوع به طور دقیق در حال رصد و پیگیری است تا افرادی که پشت پرده این موضوع هستند، زودتر شناسایی شده و با آنان برخورد قاطع شود.

مالکی با بیان اینکه سرنخ‌هایی از علت مسمومیت دانش آموزان پیدا شده است، اظهار داشت: برخی از افراد که مشکوک بودند هم شناسایی و دستگیر شدند اما هنوز سرنخ و عامل اصلی این موضوع پیدا نشده است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها