کد خبر: 641399
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۰۲:۴۲
| |

روایت یکی از دانشجویان پردیس کیش از مراسم جنجالی؛ فکر می‌کردیم با کلاه فارغ‌التحصیلی مشکلی وجود نداشته باشد

یکی از دانشجویان دانشگاه پردیش شریف گفت: اینطور نبود که بچه‌ها از اول مقنعه داشته باشند، راستش واقعیت این است که برای خیلی‌ها ماجرا اینطور بود که کلاه فارغ‌التحصیلی باعث می‌شود که مشکلی وجود نداشته باشد. خانواده‌ها و کسانی که حاضر بودند هم اصلا احساس خاصی نداشتند چند عکس گرفته شد و تمام.

روایت یکی از دانشجویان پردیس کیش از مراسم جنجالی؛ فکر می‌کردیم با کلاه فارغ‌التحصیلی مشکلی وجود نداشته باشد
کد خبر: 641399
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۰۲:۴۲

روزنامه هفت صبح در گزارشی به حاشیه‌های مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان پردیس شریف پرداخته است. 

به گزارش هفت صبح، برای اینکه ببینیم دقیقا در کیش چه اتفاقی افتاد باید به سراغ روایت دانشجوها و دانش‌آموخته‌هایی که در مراسم حضور داشتند برویم، مریم که یکی از آنهاست می‌گوید: اینطور نبود که بچه‌ها از اول مقنعه داشته باشند، راستش واقعیت این است که برای خیلی‌ها ماجرا اینطور بود که کلاه فارغ‌التحصیلی باعث می‌شود که مشکلی وجود نداشته باشد. خانواده‌ها و کسانی که حاضر بودند هم اصلا احساس خاصی نداشتند چند عکس گرفته شد و تمام.

این روزنامه در بخش دیگری از این گزارش نوشته است: یک بعد دیگر داستان به پولی بودن پردیس کیش دانشگاه شریف برمی‌گشت و خیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره کرده بودند و گفته بودند که دانشجویان این دانشگاه از قشر مرفه هستند و محدودیت‌های جاری در مورد سایر مردم، برای آنها صدق نمی‌کند مخصوصا به این دلیل که ویدئوی مراسم فارغ‌التحصیلی آنها همزمان با عکسی که حجاب‌بان‌های متروی میدان انقلاب را نشان می‌داد، ترند شد و عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی دانشجویان این دانشگاه را با زنانی که باید با مترو تردد کنند مقایسه می‌کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها