کد خبر: 648740
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ ۰۸:۳۰:۳۶
| |

ممانعت یمنی‌ها از تردد کشتی‌ به مقصد اسرائیل خواست مردم دنیاست؛ یمن را تحسین می‌کنیم

وزیر دفاع تاکید کرد: یمنی‌ها هم جلو کشتی‌های تجاری که برای کمک به رژیم صهیونیستی می‌روند را گرفته‌اند. این اقدام یمنی‌ها، خواسته مردم دنیاست و یمنی‌ها در مسیر خواست مردم دنیا حرکت می‌کنند و قطعا پیروز هستند و ما آنها را تحسین می‌کنیم.

ممانعت یمنی‌ها از تردد کشتی‌ به مقصد اسرائیل خواست مردم دنیاست؛ یمن را تحسین می‌کنیم
کد خبر: 648740
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ ۰۸:۳۰:۳۶

امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع درباره سرنوشت جنگ آمریکا علیه یمن، اظهار کرد: این اقدام هیچ نتیجه ای ندارد چون یمنی ها هیچ جنگی را در منطقه راه نینداخته‌اند. آنها می گویند باید جلو جنایت در غزه گرفته شود و اتش‌بس اعلام شود. مردم دنیا هم همین را می خواهند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: یمنی‌ها هم جلو کشتی‌های تجاری که برای کمک به رژیم صهیونیستی می‌روند را گرفته اند. این اقدام یمنی‌ها، خواسته مردم دنیاست و یمنی‌ها در مسیر خواست مردم دنیا حرکت می کنند و قطعا پیروز هستند و ما آنها را تحسین می کنیم.

وزیر دفاع در پایان گفت: آمریکا و انگلیس که با حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی بدترین جنایت را در دنیا انجام می دهند، در اذهان مردم دنیا محکوم هستند و در این صحنه، هیچ تقابلی نمی تواند ادامه داشته باشد و اگر ادامه داشته باشد آنها قطعا شکست خواهند خورد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها