کد خبر: 652789
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ۱۱:۳۵:۲۰
| |

پیام جدید فرمانده کل سپا پاسداران + جزئیات

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت درگذشت پاسدار مرحوم حاج رضا خانی از پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام جدید فرمانده کل سپا پاسداران + جزئیات
کد خبر: 652789
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ۱۱:۳۵:۲۰

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت درگذشت پاسدار مرحوم حاج رضا خانی از پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش فارس، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مجاهد نستوه ، پاسدار رشید اسلام "مرحوم حاج رضا خانی" از مبارزان رشید دوران ستمشاهی و پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

نقش آفرینی‌های ملموس و مؤثر در قامت مبارزان و فعالان چاپ و تکثیر اعلامیه‌های حضرت امام (ره) در دوران نهضت اسلامی و مبارزه با رژیم پهلوی و سپس مجاهدت‌های ماندگار و الهام بخش در مقطع تاسیس سپاه و توسعه حوزه آماد و پشتیبانی این نهاد انقلابی و مردمی و خدمت رسانی به رزمندگان اسلام و جبهه‌های حق علیه باطل در جنگ تحمیلی ۸ ساله در دولت و نیروهای مسلح و سپس تلاش‌های ارزنده در حوزه عمران و مهندسی و بنیاد تعاون نیروی انتظامی و نیز هماهنگ سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی به امور جانبازان انقلاب و مدیریت حوادث غیر مترقبه در نهاد ریاست جمهوری او را در زمره پاسداران پارسا و چهره‌های نافذ و خدوم برای خدمت به ملت و مملکت اسلامی ، الهام بخش نسل جوان جامعه ایرانی قرار داده است.

فقدان آن مجاهد انقلابی و خادم صدیق و بی‌ادعا را به خانواده مکرم و همرزمان و علاقه‌مندان وی تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای بزرگ برای او رحمت واسعه و همنشینی با امیر مومنان علی بن

ابیطالب علیه السلام و برای بازماندگان و عموم داغدیدگان صبر، شکیبایی و سکینه قلبی توأم با پاداش صابرین مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها