کد خبر: 656640
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

سوال روزنامه زاکانی از اژه‌ای: چرا قوه قضاییه با کسانی که علیه مسئولان دست به افشاگری می‌زنند برخورد نمی‌کند!؟

روزنامه همشهری نوشت: یک نمونه آشکار این روزها تهمت‌ها، دروغ‌ها و شایعاتی است که سراسر فضای مجازی را آغشته کرده است. چرا دستگاه قضایی برخورد نمی‌کند؟ چرا برخورد بهنگام نمی‌کند؟

سوال روزنامه زاکانی از اژه‌ای: چرا قوه قضاییه با کسانی که علیه مسئولان دست به افشاگری می‌زنند برخورد نمی‌کند!؟
کد خبر: 656640
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه همشهری از رئیس دستگاه قضا پرسیده چرا با کسانی که علیه مسئولان دست به افشاگری می‌زنند برخورد نمی‌شود!؟

به گزارش همشهری، رهبر انقلاب به‌کرات در دیدار با پرستارها و فرماندهان نظامی و فعالان دانشجویی و مداحان و شعرا و غیره بر جهاد تبیین اشاره کرده‌اند. جهاد یعنی ایستادن مقابل دشمن. سوال اینجاست که عدلیه مقابل این جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای، ذهنی و شناختی چه آرایشی گرفته است؟یک نمونه آشکار این روزها تهمت‌ها، دروغ‌ها و شایعاتی است که سراسر فضای مجازی را آغشته کرده است. چرا دستگاه قضایی برخورد نمی‌کند؟ چرا برخورد بهنگام نمی‌کند؟ هرروز به یک مسئول اتهام زده می‌شود و هیچ‌کس نیست دفاع کند. چرا مقابل کسانی که با آبروی دیگران بازی می‌کنند عدلیه مواجهه روشن ندارد؟ چرا هرکس هرچه دستش رسید حق دارد افشا کند و سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی را نابود کند و عدلیه حضور موثر ندارد؟

این روزنامه افزوده است: رهبر انقلاب بارها تصریح کرده‌اند راضی به این نوع عدالتخواهی مصداقی نیستند که به افراد اتهام زده شود و بعد هم حکم داده و آبرویشان ریخته شود. حتی همین تذکر را به دستگاه قضایی دادند که چه‌بسا عدلیه نیز حق ندارد حقوق متهم را رعایت نکند. با این توضیح چرا تذکر اخلاقی و شرعی و قانونی رهبری انقلاب مورد اعتنا قرار نمی‌گیرد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها