کد خبر: 263168
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷

از ممنوع‌الخروجی رئیس سازمان خصوصی‌سازی تا درخواست برای جلسه محرمانه مجلس

ممنوع‌الخروجی و شایعه دستگیری مدیران اقتصادی باعث شد تا امروز یک روز پرحاشیه باشد. مضاف براینکه همچنان مناقشه‌ها درباره سرنوشت لوایح CFT  و پالرمو ادامه دارد و احتمال می‌دهند که این لوایح چهارشنبه یا شنبه آینده در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین و تکلیف شود. 

از ممنوع‌الخروجی رئیس سازمان خصوصی‌سازی تا درخواست برای جلسه محرمانه مجلس
کد خبر: 263168
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۲۱:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: ممنوع‌الخروجی و شایعه دستگیری مدیران اقتصادی باعث شد تا امروز یک روز پرحاشیه باشد. مضاف براینکه همچنان مناقشه‌ها درباره سرنوشت لوایح CFT و پالرمو ادامه دارد و احتمال می‌دهند که این لوایح چهارشنبه یا شنبه آینده در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین و تکلیف شود.

درا دامه سرخط مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین را دنبال می‌کنیم:

احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در مجلس از ممنوع‌الخروجی میرعلی اشرف پوری‌حسینی رییس سازمان خصوصی‌سازی خبرداده است. همزان با این نیز غلامحسین اسماعیلی رییس دادگستری استان تهران خبر دستگیری ولی‌الله سیف رییس سابق بانک مرکزی را تکذیب کرده است. این درحالی است که فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد نسبت به این ماجرا ابراز بی‌اطلاعی کرده است.


امیر خجسته رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی امروز خطاب به هیات رییسه مجلس اعلام کرد که من از آقای لاریجانی خواسته بودم که یک جلسه محرمانه با هم داشته باشیم تا من در مورد گمرک، فسادها، بانک‌ها و آقازاده‌ها گزارشاتی را دهم، همین‌جا اعلام می‌کنم که من آمادگی کامل دارم.

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی شیوه نقد آیت‌الله موسوی‌خوئینی‌ به آیت‌الله هاشمی را همچون اکبر گنجی و عباس عبدی در دوران اصلاحات، ناجوانمردانه و با نادیده گرفتن نقش دیگر مسئولان نظام در تاریخ انقلاب دانست و گفت: موسوی‌خویینی انتقام‌گیری کرده است.


حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه گفته که «CFT و پالرمو در یک ماه آینده تعیین و تکلیف می‌شوند».


عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه با آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله نوری‌همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها