کد خبر: 284137
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۱۹:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ جمعه ۲۳ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از خطبه‌های امام جمعه تهران با لباس سپاه تا نامه ظریف به دبیرکل سازمان ملل متحد

حضور آیت‌الله موحدی کرمانی با لباس سپاه برای اعلام حمایت از سپاه در نماز جمعه، نامه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به دبیرکل سازمان ملل درباره عواقب ماجراجویی آمریکا علیه سپاه و تاکید رییس کمیسیون امنیت ملی درباره مناسب نبودن فضای مجلس برای برگزاری رفراندوم درباره لوایح چهارگانه از جمله مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز بود.

از خطبه‌های امام جمعه تهران با لباس سپاه تا نامه ظریف به دبیرکل سازمان ملل متحد
کد خبر: 284137
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۱۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین ؛ امروز جمعه 23 فروردین‌ماه با شما هستیم؛

*عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به شایعه رد شدن استانی شدن انتخابات گفت: این مصوبه در مجلس در حال بررسی بوده و هنوز به شورا ارسال نشده است.

*حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه فضای مجلس فضای پیگیری طرح برگزاری رفراندوم نیست ، گفت: تعیین تکلیف پیوستن به FATF نیازمند تصمیم مصلحتی است.

*آیت‌الله موحدی‌کرمانی، امام جمعه موقت تهران که امروز در حمایت از سپاه با لباس سپاه در نمازجمعه این هفته حاضر شده بود، با بیان اینکه خیلی مضحک است بگوییم آمریکا مخالف تروریسم و سپاه تروریست است، گفت: احمق‌ها نمی‌دانند همه ایران سپاه پاسداران است و همه ما سپاهی هستیم.

*امیر حاتمی، وزیر دفاع در بازدید از مناطق سیل‌زده گفت: هدف ما بازگشت سریع‌تر زندگی مردم سیل‌زده به شرایط عادی است و تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن به وضعیت عادی برگردند.

*محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد آمریکا مسئول عواقب ماجراجویی علیه سپاه است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها