کد خبر: 630975
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۵ ۱۳:۳۵:۱۲
| |

در پاریس ارزان‌تر خرید کنید!

یکی از کلماتی که با نام شهر پاریس گره خورده‌است، مد و فشن است. در این شهر همیشه مراسم های بسیاری مرتبط با دنیای مد برگزار می‌شود. به خاطر همین موضوع، اگر در خیابان‌های این شهر قدم بزنید؛ فروشگاه برندهای مطرح را می‌بینید.

در پاریس ارزان‌تر خرید کنید!
کد خبر: 630975
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۵ ۱۳:۳۵:۱۲

پاریس شهر گرانی است و برندهای بزرگ نیز قیمت‌های بالایی دارند؛ حال باید بدون خرید از این شهر برگردید؟ خیر. با خیال راحت بلیط تهران پاریس را تهیه کنید؛ چون مراکز خریدی هم در این شهر هستند که قیمت‌های مناسبی داشته ‌باشند. در ادامه چند خیابان و فروشگاه خوش‌قیمت پاریس را به شما معرفی می‌کنیم.

در شهر گران پاریس، تخفیف استثنایی بگیرید

هر جنسی را که از پاریس بخرید، حتما کیفیت بالایی خواهد داشت؛ اما جنس باکیفیت قیمت بالاتری هم دارد و باید پول بیشتری برای آن پرداخت کنید. خبر خوش درباره این موضوع این است که همیشه فروشگاه‌ها به مناسبت‌های مختلف مانند شروع فصل جدید یا سال نو تخفیف‌های بزرگی برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. در این زمان، می‌توانید اجناس لوکس را با قیمت پایین بخرید. اول تابستان یا زمستان یکی از زمان‌های مهمی است که می‌توانید بلیط پاریس را گرفته و در پاریس با تخفیف‌های بزرگ خرید کنید.

شانزه لیزه؛ خیابانی بی‌انتها برای خرید و خوش‌گذرانی

اگر وقت خرید بلیط پاریس برسد، حتما نام خیابان شانزه لیزه در گوشتان زنگ می‌زند. این خیابان یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های این شهر است. وقتی به دو طرف این خیابان نگاه کنید، اسم‌های برندهای بزرگ و کوچک را سر در مغازه‌ها می‌بینید. بعضی از آن‌ها قیمت بالایی دارند؛ اما اگر زمان بیشتری در اینجا بگذرانید، حتما فروشگاه‌هایی با قیمت مناسب و با درصد تخفیف زیاد نیز پیدا می‌کنید.

مرکز خرید BHV/Maraise

BHV یا مرین یکی از مراکز خریدی است که اگر به آن سر بزنید، حتما از قیمت پایین لوازم آن تعجب می‌کنید. اگر به خیابان ریوولی بروید، این مرکز خرید را در کنار هتل The Will خواهید دید. تفاوتی ندارد که به دنبال چه می‌گردید، حتما در این‌جا نمونه‌های خوش‌قیمت آن را پیدا می‌کنید. لوازم خانگی و محصولات چرمی تنها نمونه‌هایی از محصولات این مرکز خرید هستند.

مرکز خرید ماشین چینی

لباس از آن دسته لوازمی است که هر اندازه که داشته ‌باشید، باز کم است. اگر دلتان می‌خواهد در سفر به پاریس لباس‌های زیادی بخرید و به‌دنبال لباس خوش‌قیمت می‌گردید؛ به مرکز خرید China Machine سر بزنید. در اینجا لباس‌های مردانه و زنانه با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند و تنوع بالای محصولات باعث می‌شود دست خالی از این مرکز خرید بیرون نیایید.

مرکز خرید Pimkie

پیمکی مرکز خریدی است که اگر به آن سر بزنید، از کیفیت بالا و در عین حال ارزان‌بودن آن‌ها تعجب می‌کنید. این مرکز خرید از سال ۱۹۷۱ فعال است و یکی از گزینه‌های محبوب برای خریدی ارزان قیمت به حساب می‌آید. دانشجویان و فارغ‌التحصیلان شهر را در این مرکز خرید بیشتر می‌بینید؛ چون قیمت مناسب لباس‌ها، آن‌ها را به اینجا می‌کشاند.

مرکز خرید Armand Thiery

یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید شهر پاریس آرماند است که به‌صورت تخصصی روی فروش لباس فعالیت می‌کند؛ یعنی در اینجا جز لباس چیز دیگری پیدا نمی‌کنید؛ اما خبری هم از هر نوع لباسی نیست. اگر به‌دنبال آن هستید که ظاهری حرفه‌ای از خود به دیگران نشان دهید، در این مرکز خرید گزینه‌های مد روزی را پیدا می‌کنید که قیمت مناسبی هم دارند.

مرکز خرید Pull & Bear

آن‌قدر سخت‌پسند هستید که فکر می‌کنید حتی از خرید پاریس دست خالی برمی‌گردید؟ بهتر است اول سری به مرکز Pull & Bear بزنید. هر اندازه که سخت‌گیر باشید، در میان تنوع بالای این مرکز خرید حتما لباس مناسب خود را پیدا می‌کنید. این برند اسپانیایی است و لباس‌های زنانه و مردانه بسیاری دارد. در کنار تنوع بالا، قیمت‌های منصفانه ای نیز برای هر محصول اعلام می‌کند.

حراجی لا واله ویلاژ

اگر به‌دنبال جنس‌های لوکس می‌گردید، سری به لا واله ویلاژ بزنید. این مکان مجموعه‌ای از ۱۲۰ بوتیک کالاهای چرم است. فروشگاه‌های این حراجی هر روز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ غروب منتظر شما هستند. در هنگام تماشا، حتما برندهای معروفی ماند جیمی چو و مایکل کورس را هم در میان اجناس اینجا پیدا می‌کنید. این مراکز بین ۳۰ تا ۷۰ درصد روی محصولاتشان تخفیف می‌گذارند و محصولات مناسب باکیفیتی را در اینجا می‌توانید با تخفیفی بالا بخرید.

حراجی یوزین سنتر

اگر به‌دنبال برندهایی مانند نایکی می‌گردید، می‌دانید که حتی در شهر پاریس هم قیمت بالایی دارند. اگر چشمتان به دنبال این موارد مانده و دلتان می‌خواهد لوازمتان را از این برند انتخاب کنید، به یوزین سنتر سر بزنید. در اینجا معمولا این لوازم بین ۴۰ تا ۸۰ درصد تخفیف را شامل می‌شوند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

شروع اقتصادی سفر با خرید ارزان بلیط پاریس از فلای تودی

اگر به‌دنبال سفری با بودجه مشخص به پاریس هستید؛ بلیط پاریس خود و همراهانتان را از فلای تودی بگیرید. در این سایت، تمام ایرلاین‌های فعال پرواز به پاریس به شما نمایش داده می‌شود و از میان آن‌ها ارزان‌ترین را می‌توانید انتخاب کنید. همین‌طور، اگر لازم نیست در تاریخ مشخصی پرواز کنید، از نمودار و تقویم قیمتی این سایت استفاده کنید. با این امکانات می‌توانید زمان‌هایی را که بلیط‌ها قیمت پایینی دارند، ببینید و بلیط خود را در آن تاریخ تهیه کنید. همین‌طور، در فلای تودی رزرو هتل و ترانسفر فرودگاهی با تخفیف برایتان فعال می‌شود؛ پس، بهتر است بعد از خرید بلیط هواپیما از این دو گزینه هم استفاده کنید، تا اقتصادی‌تر به سفر پاریس بروید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها