کد خبر: 658543
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۸ ۱۶:۲۵:۰۱
| |

آدرس مرکز پخش تابلو فرش ماشینی در ایران

در این مقاله می خواهیم شما را با مرکز تخصصی خرید تابلو فرش ماشینی در ایران و کاشان آشنا کنیم تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه، بتوانید طرح مورد نظر خود را با قیمت ویژه و مناسب همراه با قاب یا بدون قاب انتخاب و خریداری کنید.

آدرس مرکز پخش تابلو فرش ماشینی در ایران
کد خبر: 658543
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۸ ۱۶:۲۵:۰۱

آدرس مرکز پخش تابلو فرش ماشینی در ایران و کاشان کجاست؟ آیا شما هم به دنبال خرید تابلو فرش با قیمت کارخانه هستید ولی نمی توانید به راحتی طرح مورد نظر خود را در سایز بندی دلخواه با قیمت مناسب پیدا کنید؟ امروزه طرح و رنگ بندی تابلو فرش ماشینی آنقدر بالا است که در انتخاب آن به صورت حضوری در همه جای ایران امکان پذیر نیست.

راهنمای خرید تابلو فرش ماشینی

اگر شما قصد خرید تابلو فرش با طرح دلخواه خود را دارید و نمی دانید چه طرحی را انتخاب کنید یا ممکن است طرحی را انتخاب کنید که متناسب با  دکوراسیون داخلی شما نباشد، همراه ما باشید. در این محتوا شما را با نکاتی آشنا می کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب تابلو فرش را داشته باشید.

انواع طرح تابلو فرش ماشینی

طرح های تابلو فرش ماشینی کاشان به سیزده دسته مختلف تقسیم بندی می شوند که می توانید بر اساس نوع طرح، طرح مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. تابلو فرش آیات قرانی یا تک آیه، منظره و طبیعت، طرح فرانسوی، مینیاتوری، طرح حیوانات، تندیس، ایرانی، طرح ورزشی، مدرن، مذهبی، گل و گلدان، خوشنویسی، پرتره و تابلو فرش چهره این دسته ها هستند که می توانید آن را با قاب یا بدون قاب در سایز بندی بزرگ، متوسط و کوچک انتخاب و خریداری کنید.

انواع طرح تابلو فرش ماشینی

تابلو فرش آیه

تابلو فرش آیه یا آیات قرآنی برگرفته شده از سوره های کوچک چون آیه وان یکاد، سوره چهار قل، سوره توحید، آیت الکرسی و دیگر سوره یا آیه های کوچک است که به صورت تایپوگرافی به تابلو فرش تبدیل شده اند. پر فروش ترین آن تابلو فرش وان یکاد است.

تابلو فرش منظره و طبیعت

تابلو فرش منظره پر مخاطب ترین طرح در بین تابلو فرش ماشینی در ایران است که متناسب با نوع دکوراسیون داخلی منزل انتخاب می شود. این طرح به سه دسته مختلف دیگر از جمله: کلبه و جویبار، کوچه باغ، کوه و جنگل تقسیم بندی می شود که پرفروش ترین طرح های آن، تابلو فرش پس از باران، تابلو فرش منظره رویایی، کلبه و چاه سنگی است که می توانید آن را انتخاب و خریداری کنید.

تابلو فرش فرانسوی

تابلو فرش فرانسوی یکی از زیباترین دسته بندی طرح های تابلو فرش ماشینی از نظر رنگ بندی است که زندگی شاه نشین ها و طبیعت های سال چند قرن پیش را توسط نقاشان معروف فرانسوی و اروپایی به تصویر میکشد. پرفروش ترین طرح های این دسته بندی شامل تابلو فرش شام آخر، شاعر جوان، بدرقه عروس، تاج گذاری ملکه صبا، مهمانی تولد و … است که می توانید متناسب با سلیقه خود آن را با قاب یا بدون قاب انتخاب خریداری کنید.

تابلو فرش مینیاتوری

تابلو فرش مینیاتوری برگرفته از نقاشی های برجسته استاد فرشچیان و دیگر نقاشان این حوزه است که می توانید متناسب با سلیقه خود آن را برای دکوراسیون داخلی منزل تان انتخاب و خریداری کنید. پرفروش ترین تابلو فرش‌های مینیاتوری بوسه بر آهو، پرستش، دایره هستی، معراج و … هستند.

تابلو فرش حیوانات

تابلو فرش حیوانات هم نمونه‌ای از صحنه های زیبا حیوانات اهلی و وحشی که توسط عکاسان حرفه ای گرفته شده است را به تصویر می کشد و شما می توانید نسبت به نوع دکوراسیون داخلی منزل تان آن را انتخاب و خریداری کنید. پرفروش ترین طرح های آن تابلو فرش اسب، شیر، ببر، یوزپلنگ و دیگر حیوانات است.

تابلو فرش تندیس

تابلو فرش تندیس برگرفته شده از تصاویر تندیس های سنگی است که در سراسر دنیا طراحی و نصب شده است و هر کدام معنی و مفهوم خود را دارند.

تابلو فرش ایرانی

تابلو فرش ایرانی نمونه‌ای از تصاویر گردشگری و توریستی و نقاشی های ایرانی است که توسط نقاشان حرفه ای ایرانی کشیده شده است و شما نسبت به سلیقه خود طرح های جذاب را انتخاب و خریداری می‌کنید.

تابلو فرش مدرن

این نوع تابلو فرش برگرفته شده از نقاشی های مدرن و جذاب است که در سطح اینترنت بسیار معروف است شما می توانید بر اساس سلیقه خود، آن را با هارمونی دکوراسیون داخلی منزل تان مورد بررسی قرار دهید.

تابلو فرش چهره

این دسته همانطور که از نامش پیداست، تبدیل عکس به تابلو فرش چهره است که می توانید به صورت آنلاین آن را در سایت اینترنتی فرشخونه ثبت کنید و کمتر از یک روز کاری، آن را تحویل بگیرید. تابلو فرش چهره بهترین هدیه به کسانی که دوستشان دارید، است. این فرش به عنوان هدیه برای روز پدر و مادر، روز زن، روز دختر و روز تولد مناسب است و می توانید با ارسال عکس دلخواه شخص یا هر عکس دیگری که باعث خوشحالی او می‌شود، این کار را اجرایی کنید.

از کجا تابلو فرش ماشینی بخریم؟

از کجا تابلو فرش ماشینی بخریم؟ سوالی پر تکرار از سوی خریداران تابلو فرش ماشینی در ایران است. فرشخونه مرکز خرید تابلو فرش ماشینی در ایران است که می توانید در بین هزاران طرح مختلف، طرح مورد نظر خود را با قاب زیبا یا بدون قاب تابلو فرش انتخاب و خریداری کنید. در صورت نیاز به راهنمایی خرید تابلو فرش با کارشناسان ما در فرشخونه، تماس بگیرید.

منبع: خرید تابلو فرش از فرشخونه (https://farshkhooneh.com)

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها