کد خبر: 290766
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۴:۲۱:۳۴
| |

پیشنهاد رم به مورینیو قراردادی سه ساله است

همزمان با انتشار اخبار مبنی بر بررسی مجدد پیشنهاد باشگاه اینترمیلان توسط «آنتونیو کونته»، روزنامه اکیپ فرانسه مدعی شد که باشگاه آ.اس رم پیشنهاد سه ساله ای را روی میز «خوزه مورینیو» قرار داده است.

پیشنهاد رم به مورینیو قراردادی سه ساله است
کد خبر: 290766
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۴:۲۱:۳۴

اعتمادآنلاین| اکیبپ روز شنبه نوشت: هر 2 باشگاه ایتالیایی به برنامه ریزی خود برای فصل آینده ادامه داده و ظاهرا خط فکری آنها در مورد گزینه های سرمربیگری یکسان است.


براساس گزارش اکیپ، رم پیشنهاد سه ساله خود را برای مورینیو مطرح کرده و پذیرش این سمت از سوی مرد پرتغالی منوط به این است که رمی ها سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کنند.


این در حالی است که گزینه قابل توجه دیگری که برای مورینیو در حال حاضر وجود دارد پاری سن ژرمن است، اما مالکان قطری باشگاه پاریسی با وجود نتایج ضعیف اخیر «توماس توخل» همچنان نسبت به وی اعتماد دارند.


در سوی مقابل، رمی ها هرگز تمایل خود را برای به خدمت گرفتن سرمربی اسبق چلسی یعنی کونته مخفی نکرده اند اما روزنامه لا ریپابلیکا در مطلبی مدعی شد که «جوزپه موراتا» مدیرفنی باشگاه اینتر در جریان جلسه هفته گذشته با کونته از وی خواسته تا پیش از امضای هر قراردادی کمی دست نگه دارد. به عبارت دیگر، آنها منتظرند تا تایید کامل «استیون ژنگ» رئیس باشگاه را در مورد جذب کونته گرفته و بلافاصله برای تقویت تیم در فصل نقل و انتقالات وارد عمل شوند.


روزنامه ایل تمپو در گزارشی مجزا به پیشنهادی وسوسه انگیز برای بازگشت کونته اشاره کرد که دستمزد سالیانه وی را به اندازه 3 میلیون یورو افزایش خواهد داد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها