کد خبر: 320074
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۵:۳۹:۴۲
| |

هواداران پاریس علاقه ای به ماندن نیمار ندارند

هواداران باشگاه پاری سن ژرمن با شرکت در یک نظرسنجی برخط با آراء نزدیک به 80 درصدی، تمایل خود را برای فروش «نیمار» فوق ستاره دردسرساز تیمشان اعلام کردند.

هواداران پاریس علاقه ای به ماندن نیمار ندارند
کد خبر: 320074
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ ۱۵:۳۹:۴۲

اعتمادآنلاین| ‌ هواداران باشگاه پاری سن ژرمن با شرکت در یک نظرسنجی برخط با آراء نزدیک به 80 درصدی، تمایل خود را برای فروش «نیمار» فوق ستاره دردسرساز تیمشان اعلام کردند.

اسپورتس میل روز گذشته در گزارشی مدعی شد که روابط تیره و تار پی‌اس‌جی و بارسلونا موجب شده تا تیم پاریسی به این موضوع شک کند که باشگاه اسپانیایی به عمد در حال تشدید شرایط متزلزل و ناپایدار نیمار در پارک دو پرنس است؛ این ابهام و تردید زمانی بیشتر شد که «جوزپ ماریا بارتومئو» رئیس بارسا در واکنش به تازه‌ترین پیشرفت‌ها در مورد پرونده نیمار، جمله «هیچ چیز تغییر پیدا نکرده است» را به زبان آورد.

بر این اساس، 79 درصد از هواداران پی اس جی در نظرسنجی انجام شده از سوی نشریه فرانس فوتبال و در پاسخ به این پرسش که آیا فروش نیمار به سود باشگاه است یا خیر، نظر مثبت خود را اعلام کردند.

علاوه بر این، گزارش مطبوعات اسپانیا حاکی از آن است که «توماس توخل» سرمربی پی‌اس‌جی به طور شفاف اعلام کرده است که ترجیح می‌دهد فصل آینده از نیمار در ترکیب تیمش استفاده نکند؛ نشانه این گزارش‌ها نیز 15 جولای در پاریس نمود پیدا کرد؛ زمانی که نیمار از حضور در تمرینات پیش‌فصل تیم پاریسی خودداری کرد.

بارسلونا تنها زمانی برای خرید نیمار پیشقدم می‌شود که آنها «فیلیپه کوتینیو» و «عثمان دمبله» را یا به فروش رسانده باشند یا اینکه پاریسی‌ها آنها را به عنوان بخشی از قرارداد بپذیرند.

«نیکو کواچ» سرمربی تیم بایرن مونیخ به تازگی نسبت به امضای قرارداد با وینگر فرانسوی آبی اناری‌ها ابراز تمایل کرده است.

کواچ در این خصوص گفته بود: اگر بارسلونا نیمار را باز گرداند آن گاه احتمال توافق ما با آنها بر سر انتقال دمبله افزایش می‌یابد.

اما بارتومئو هفته گذشته و در جریان مراسم معارفه «فرانک دی یونگ» ستاره تازه وارد و هلندی بارسا، با گفتن جمله «دمبله بهتر از نیمار است»، معادلات را به هم ریخت؛ علاوه بر این، رقم درخواستی بارسا برای دمبله بیش از استطاعت بایرن گزارش شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها