کد خبر: 391406
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۱۵:۴۰:۳۸
| |

ملی‌پوش وزن ۶۹ کیلوگرم بوکس:

هدفم بازگشت سربلند به ایران است

ملی‌پوش وزن 69 کیلوگرم بوکس ایران، گفت: هدفم رسیدن به موفقیت در مسابقات گزینشی المپیک است تا بازگشت سربلندی به کشورم داشته باشم.

هدفم بازگشت سربلند به ایران است
کد خبر: 391406
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۱۵:۴۰:۳۸

اعتمادآنلاین| رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک از روز سه‌شنبه به میزبانی شهر «امان» پایتخت اردن آغاز شده و تیم ایران با هشت بوکسور در این رویداد شرکت کرده است.

«سجاد کاظم‌زاده» نماینده وزن 69 کیلوگرم ایران یکی از امیدهای اصلی تیم کشورمان در این مسابقات است.

وی در خصوص آخرین شرایط خود گفت: فردا نخستین مبارزه خود را برابر نماینده ساموآ برگزار خواهم کرد. مبارزات وی را بررسی کرده و شناخت خوبی از این بوکسور دارم.

کاظم زاده اظهار داشت: این مسابقات بسیار دشوار است و حضور نمایندگان قاره اقیانوسیه نیز بر دشواری کار افزوده است. با این حال تلاش می‌کنم تا فردا با ارائه مبارزه‌ای حساب شده به موفقیت برسم.

بوکسور کشورمان گفت: در چند ماه اخیر بسیار سختی کشیدم تا به ترکیب اصلی تیم ملی برسم و حالا هدفم بازگشت سربلند به ایران است تا بتوانم جواب زحمات مسوولان فدراسیون و کادر فنی را بدهم.

کاظم‌زاده در صورت برتری مقبال نماینده ساموآ به جمع هشت نفر پایانی خواهید رسید وبه احتمال فراوان باید با نماینده اردن مصاف دهد.

وی در این خصوص گفت: نماینده اردن، سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال برنز رسید و بوکسور بسیار خوبی است و از امتیاز میزبانی نیز سود می‌برد.

کاظم زاده ادامه داد: امیدوارم شرایط داوری‌ها عادلانه باشد تا هر بوکسوری که عملکرد فنی بهتر دارد به برتری برسد. البته نباید چندان به این مسائل فکر کنم و به طور قطع با تمرکز مناسب و ارائه مبارزه دقیق، می‌توانم صاحب برتری شوم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها