کد خبر: 426558
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ۰۹:۵۷:۰۵
| |

حمله مالک لیون به مدیران فوتبال فرانسه

رئیس باشگاه لیون بعد از پیروزی تیمش برابر منچسترسیتی گفت: بازیکنان لیون از ظلمی که به خاطر لغو لیگ فرانسه به آنها شد نهایت استفاده را بردند و با انگیزه بالا توانستند در لیگ قهرمانان اروپا بدرخشند. با لغو لیگ، ما در جایگاه هفتم قرار گرفتیم. ما با نتایج درخشان خود نشان دادیم که چه تیم خوبی هستیم و بر ظلمی که به ما شد پیروز شدیم.

حمله مالک لیون به مدیران فوتبال فرانسه
کد خبر: 426558
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ۰۹:۵۷:۰۵

اعتمادآنلاین| لیون در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد. این تیم فرانسوی توانست تیم پر مهره منچستر سیتی را با نتیجه سه بر یک شکست دهد تا برای دومین بار در تاریخ خود به نیمه نهایی لیگ قهرمانانراه پیدا کند.

میشل اولاس رئیس باشگاه لیون بعد از بازی گفت: بازیکنان لیون از ظلمی که به خاطر لغو لیگ فرانسه به آنها شد نهایت استفاده را بردند و با انگیزه بالا توانستند در لیگ قهرمانان اروپا بدرخشند. با لغو لیگ، ما در جایگاه هفتم قرار گرفتیم. ما با نتایج درخشان خود نشان دادیم که چه تیم خوبی هستیم و بر ظلمی که به ما شد پیروز شدیم.

او ادامه داد: ما بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم. لیگ قهرمانان اروپا در زمان بسیار خوبی برگزار شد. ما لحظات رویایی را تجربه می کنیم و واقعا خوشحال هستیم. در مرحله قبل یوونتوس را حذف کردیم و اکنون هم منچستر سیتی را. ما از انگیزه بسیار خوبی برخوردار هستیم.

رئیس باشگاه لیون در پایان گفت: پیروزی بر سیتی ضروری بود. سرمربی تیم نشان داد که کارش را به خوبی بلد است. قطعا تماشاگران به این تیم افتخار خواهند کرد.

لیون در نیمه نهایی به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها