کد خبر: 480867
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۰۸:۵۳:۰۰
| |

رقابت تیراندازان و دوومیدانی کاران پارالمپیکی برای اعزام به توکیو

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از برگزاری آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری در رشته تیراندازی و دوومیدانی برای مشخص شدن نفرات اعزامی به پارالمپیک توکیو در اواخر اردیبهشت خبر داد.

رقابت تیراندازان و دوومیدانی کاران پارالمپیکی برای اعزام به توکیو
کد خبر: 480867
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۰۸:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مسعود حمیدی اظهار کرد: آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری برای تعیین نفرات اعزامی به توکیو در رشته دوومیدانی و تیراندازی 30 و 31 اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، وی گفت: در رشته تیراندازی ساره جوانمردی، سمیرا ارم، محمدرضا میرشفیعی، مهدی زمانی و رقیه شجاعی 5 تیرانداز پارالمپیکی هستند که 31 اردیبهشت باید در آخرین مرحله رکوردگیری که در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود، شرکت کنند تا تکلیف نفرات اعزامی به توکیو مشخص شود.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان تصریح کرد: آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری در رشته دوومیدانی نیز با حضور 18 ورزشکار (9دوومیدانی کار شانس کسب مدال طلا، نقره و برنز و 9 دوومیدانی کار که شانس مجدد رکوردگیری به آنها داده شده است) 30 اردیبهشت برگزار می شود. در این رکوردگیری ورزشکارانی که بتوانند بهترین رکورد سال های 2018 تا 2020 را به ثبت برسانند، عازم توکیو خواهند شد.

وی در پایان همچنین درباره وضعیت اردوهای تیم های پارالمپیکی گفت: در حال حاضر اردوهای تیراندازی، بسکتبال، وزنه برداری، والیبال نشسته و دوومیدانی در تهران و کیش در حال برگزاری است و مشکلی برای برگزاری اردوها وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها