کد خبر: 503301
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۴:۵۳:۳۳
| |

آرش برهانی،مهاجم اسبق استقلال:

دم فرهاد گرم که به استقلالی‌ها پاداش می‎‌دهد

مهاجم اسبق استقلال مدعی است این تیم قادر خواهد بود با ادامه روند چند وقت اخیر خود به رتبه مناسبی در جدول دست یابد و مدعی قهرمانی حذفی نیز لقب گیرد.

دم فرهاد گرم که به استقلالی‌ها پاداش می‎‌دهد
کد خبر: 503301
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۴:۵۳:۳۳

اعتمادآنلاین| آرش برهانی که در کادرفنی قبلی استقلال حضور داشت و به عنوان سرمربی تیم امید نیز توانست این تیم را به قهرمانی رده پایه‌ها برساند، درباره آخرین وضعیت این تیم بعد از برتری مقابل تراکتور و در آستانه دیدار با سایپا گفت: دیدار با تراکتورسازی از نظر نتیجه برای استقلال خیلی خوب بود و برد ارزشمندی برای آبی پوشان به دست آمد چون این بازی و دیدار با سایپا در حکم پیش بازی های دربی هستند و برد در آنها می تواند روحیه خوبی به استقلالی ها بدهد. با این حال استقلال باید از نظر فنی و کار گروهی قوی تر عمل کند. مهدی قایدی روز به روز بهتر می‌شود و در این بازی هم نمایش بسیار خوبی داشت و جای این بازیکن می‌تواند در تیم‌های اروپایی باشد.

به گزارش ورزش سه،وی در ادامه با اشاره به مصدومیت دو ستاره این تیم گفت: به نظرم استقلال در نبود فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان که آماده نیست از نظر بازیسازی مشکل دارد و فقط با بازی مستقیم و استفاده از اشتباه حریفان می تواند به گل برسد. استقلال الان از نظر بازیسازی و استفاده از روش های مختلف برای رسیدن به گل مشکل دارد و هافبک ها در بازیسازی مشکل دارند. البته باز هم تاکید می کنم کسب 3 امتیاز در بازی با تراکتور اهمیت بسیار زیادی دارد اما باید مشکلات فنی تیم هم برطرف شود.

برهانی این روند و دستیابی به برد را اتفاق مناسبی برای تیم ارزیابی می‌کند: البته این روزها استقلال و بازیکنانش تمرکز لازم را ندارند و در همین شرایط هم پیروزی مقابل تیم بزرگی مثل تراکتور اتفاق بسیار خوبی بود. استقلال از نظر بدنی هم شرایط بسیار خوبی دارد و بازیکنان در 90 دقیقه از توانایی دویدن و جنگیدن برخوردار هستند و تیم به هارمونی فنی نیاز دارد. خوشبختانه همین بردها به تیم آرامش و تمرکز می دهد و دیدیم که مجیدی هم با کمال آرامش تیمش را در زمین هدایت می کرد.


مهاجم سابق استقلال درباره پاداش فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم به بازیکنان نیز گفت: دست مجیدی درد نکند که به فکر بازیکنانش است و به آنها پاداش می دهد اما واقعیت این است که او باید بیشتر از قبل تمرکزش را روی مسایل فنی بگذارد. امیدوارم فرهاد و دستیارانش در فاصله 10 روز مانده تا دربی تمرکزش را روی مسایل فنی بگذارند. استقلال بازی با سایپا را هم در پیش دارد که بازی قبل از دربی است و اهمیت زیادی دارد. ضمن اینکه برد در دربی هم خواسته اصلی هواداران است و امیدوارم این امر در جام حذفی محقق شود.

برهانی مدعی است که استقلال در صورت ادامه این روند قادر خواهد بود به نتیجه مطلوبی در پایان دست یابد: اگر همین‌طور پیش برود، استقلال می‌تواند جزو سه تیم اول باشد، روی کاغذ فعلا استقلال می‌تواند شانس قهرمانی داشته باشد. در جام حذفی هم شرایط مهیاست و به نظرم باید این تیم را مدعی دانست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها