کد خبر: 611592
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ۱۸:۴۱:۰۸
| |

راه قهرمانی فاینورد هموار شد؛

جهانبخش در آستانه یک افتخار بزرگ

تیم فاینورد هلند با کسب برتری مقابل حریفش در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی قرار گرفته است.

جهانبخش در آستانه یک افتخار بزرگ
کد خبر: 611592
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ۱۸:۴۱:۰۸

تیم فاینورد هلند از هفته سی و یکم لیگ اردیویزی در بازی خارج از خانه خود مقابل اکسلسیور قرار گرفت و برای نزدیک شدن به عنوان قهرمانی، چاره‌ای جز شکست حریفش نداشت.

به گزارش ورزش سه، با این حال طبق تصمیم آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد، علیرضا جهانبخش از ابتدا در ترکیب این تیم قرار نگرفت و از روی نیمکت نظاره‌گر بازی بود.

فاینوردی‌ها که با نمایش هجومی کار را آغاز کرده بودند، خیلی زود و در دقیقه ۹ به گل اول دست یافتند. ایگور پیشائو که به عنوان جانشین جهانبخش در ترکیب حضور پیدا کرده بود، با ارسال پاس برای سانتیاگو خیمنس پایه‌گذار گل اول این تیم شد. در ادامه نیمه اول با این گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم اما کار به صورت متعادل پیش می‌رفت تا اینکه اسلوت در دقیقه ۶۱ تصمیم گرفت دو تعویض همزمان انجام دهد و علیرضا جهانبخش و سباستین تیمبر برای فاینورد به میدان رفتند. تعویضی که جواب داد و در ‌دقیقه ۷۵، تیمبر با ارسال پاسی دقیق برای خیمنس، پایه‌گذار گل دوم او و فاینورد شد تا در نهایت مسابقه با همین نتیجه به پایان برسد.

حالا فاینورد با ۷۶ امتیاز و هشت امتیاز اختلاف نسبت به آیندهوون در فاصله ۳ هفته مانده به پایان لیگ هلند در صدر جدول قرار گرفته و یک قدم تا فتح جام اردیویسه فاصله دارد. شاگردان اسلوت هفته آینده در خانه مقابل تیم ایگلز که در رده یازدهم جا گرفته، قرار می‌گیرند و در صورت کسب برتری قهرمان خواهند شد.

افتخاری بسیار بزرگ برای ستاره تیم ملی ایران که با فتح جام قهرمانی لیگ، می‌تواند افتخاراتش در هلند را بیشتر کند. جهانبخش قبل از پیوستن به برایتون انگلیس، همراه با توئنته هلند موفق به کسب عنوان آقای گلی اردیویسه شده بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها