کد خبر: 647168
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۵ ۱۱:۴۵:۴۵
| |

پول تیم‌های عربستانی ته کشید!

روزنامه الشرق الاوسط اعلام کرد چهار باشگاه بزرگ عربستانی در نقل و انتقالات زمستانی با محدودیت‌هایی مواجه خواهند بود.

پول تیم‌های عربستانی ته کشید!
کد خبر: 647168
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۵ ۱۱:۴۵:۴۵

الهلال، النصر، الاتحاد و الاهلی، چهار باشگاه بزرگ عربستانی، حضور پررنگی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشتند و موفق شدند بازیکنان زیادی را جذب کنند که شهرت زیادی در فوتبال جهان دارند.

به گزارش ورزش سه، حالا در شرایطی که رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان به دلیل حضور تیم ملی این کشور در جام ملت‌های آسیا به حالت تعلیق درآمده و پس از پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی مسابقات مجدداً از سر گرفته خواهد شد، دستورالعمل جدیدی در خصوص جذب بازیکن در این چهار باشگاه تصویب شده است.

روزنامه الشرق الاوسط اعلام کرد کمیته جذب نیرو در لیگ عربستان سعودی در فصل نقل و انتقالات زمستانی که از ابتدای سال جدید آغاز شده، منابع مالی لازم برای جذب بازیکن در چهار باشگاه بزرگ عربستانی را تامین نخواهد کرد.

به گفته منابع الشرق الاوسط، هرگونه معامله داخلی یا خارجی که باشگاه‌ها با هزینه شخصی یا با حمایت‌ها و یا از طریق درآمدهای باشگاه انجام می‌دهند، مستلزم کسب مجوز و تایید کمیته جذب خواهد بود.

با این شرایط به نظر می‌رسد دست چهار باشگاه‌ بزرگ عربستانی هم در نقل و انتقالات زمستانی مثل گذشته باز نخواهد بود و آنها باید با شرایط جدیدی برای تقویت تیم‌های خود تلاش کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها