کد خبر: 653439
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۱:۲۷:۳۳
| |

مراقب باشید! یحیی و فرهاد آمدند

هر مربی شاغل در لیگ برتر باید نگران باشد در صورت عدم کسب نتیجه با فرهاد مجیدی یا یحیی گل محمدی جایگزین شود.

مراقب باشید! یحیی و فرهاد آمدند
کد خبر: 653439
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۱:۲۷:۳۳

دو مربی قهرمان لیگ برتر هم‌اکنون بیکار یا به‌اصطلاح فوتبالی‌ها، آزاد هستند. این می‌تواند برای هر سرمربی شاغلی در لیگ برتر ترسناک باشد. 

به گزارش روزنامه اعتماد، در نیم‌فصل لیگ برتر ایران بود که یحیی گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس استعفا داد و روز جمعه هم خبر رسید که فرهاد مجیدی از هدایت اتحاد کلبا برکنار شده است. گل‌محمدی و مجیدی دو قهرمان اخیر لیگ برتر ایران هستند که حالا بدون تیم مانده‌اند. 

این یعنی هر مربی شاغل در لیگ برتر باید نگران باشد در صورت عدم کسب نتیجه با یکی از این دو مربی جایگزین شود. البته نباید فراموش کرد که تا چندی پیش یحیی گل‌محمدی به نیمکت تیم فولاد نزدیک شده بود اما همان‌طور که در گزارش‌های پیشین اشاره کردیم تماس‌هایی با مدیرعامل باشگاه این توافق را به‌هم زد. 

برخی رسانه‌ها از لحظه اخراج فرهاد مجیدی او را آلترناتیوی برای جواد نکونام در‌نظر گرفتند؛ اخباری که با واکنش منفی هواداران استقلال روبه‌رو شد. استقلال فعلا با جواد نکونام در صدر جدول قرار دارد و روند خوبی را در پیش گرفته است، اما این شایعه به صورت کامل منتفی نیست. همه از روابط خوب علی خطیر با فرهاد مجیدی خبر دارند و همین‌طور در جریان هستند که اوضاع نکونام با مدیرعامل باشگاه به چه صورت پیش رفته است. پس حتما گمانه‌زنی می‌کنند که این بهترین فرصت برای خطیر است که از دست نکونام راحت شود. مجیدی با سابقه قهرمان کردن باشگاه و محبوبیت بین هواداران می‌تواند نقش کاتالیزور را ایفا کند تا با کمترین تلفات تغییرات در باشگاه انجام شود.

برای گل‌محمدی و پرسپولیس اوضاع متفاوت است و دست‌کم می‌توان گفت فعلا خبری از بازگشت یحیی به نیمکت سرخپوشان نیست.

به جز سرخابی‌ها چندین باشگاه صنعتی و معدنی هستند که حتما حاضرند برای به خدمت گرفتن این دو مربی دست به جیب شوند. البته اگر مساله فقط فوتبالی باشد و نهادهای خارج از فوتبال ورود نکنند. 

پیش از این خبر انتقال احتمالی مجیدی به تراکتور منتشر شده بود و این مربی روی خوشی نشان نداده بود. از این منظر هم می‌توان گفت گویا مجیدی دوست دارد در ایران فقط روی نیمکت استقلال بنشیند، درحالی که یحیی گل‌محمدی چنین دیدگاهی ندارد و با تیم‌های زیادی کار کرده است.  باید دید این دو مربی موفق لیگ ایران چه زمانی به فوتبال بازمی‌گردند و آن مربیان بخت برگشته‌ای که باید جای خودشان را به این دو بدهند چه کسانی هستند و روی نیمکت کدام تیم نشسته‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها