کد خبر: 656186
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ ۱۳:۴۰:۱۷
| |

سرمربی قرمزها: همسرم از دست من دیوانه شده است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، درباره ناراحتی همسر و فرزندانش از این که او مدام مشغول تماشای دیدارهای مختلف است صحبت کرد.

سرمربی قرمزها: همسرم از دست من دیوانه شده است
کد خبر: 656186
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ ۱۳:۴۰:۱۷

 آرسنال روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف برایتون برود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی و لغزش احتمالی لیورپول به صدر جدول برگردد. 

به گزارش آخرین خبر، توپچی‌ها در حال حاضر تنها دو امتیاز با شاگردان یورگن کلوپ که با پیروزی شب گذشته برابر شفیلد یونایتد در صدر جدول ماندند فاصله دارند و همین باعث شده است که تک تک بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل از حساسیت خاصی برای آنها برخوردار باشد.

آرتتا دقایقی قبل در نشست خبری پیش از بازی برابر برایتون حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

شرایط اسمیت راو: خودتان می‌توانید ببینید. من فکر می‌کنم که او مثال خوبی است. من واقعا از واکنش‌ها و عملکرد او راضی هستم و مهم این است اسمیت راو در جریان بازی هم بسیار قدرتمندانه عمل کرد. 

توماس پارتی: بهتر است که تمام حواس او جمع ما باشد چون دیدارهای حساسی در پیش داریم. او بازیکنی بزرگ و مهم برای ماست. پارتی بازیکن ماست و یک سال دیگر هم قرارداد دارد و من از او راضی هستم. 

بوکایو ساکا: خیلی خوش‌بین هستم. فکر می‌کنم که او اوج می‌گیرد و موثر هم خواهد بود. او بسیار قوی است. وقتی با او حرف می‌زنید متوجه می‌شوید که دوست دارد در زمین باشد و همیشه از آنچه که پیش رو دارد هیجان زده است. ساکا هر روز بهتر و بهتر می‌شود. این که گاهی احساس درد داشته باشید طبیعی است. 

تماشای تمامی دیدارهای حریفان: من باید در جریان این دیدارها باشم و آنها را حس کنم. فکر می‌کنم هر بازی متفاوت خواهد بود. فکر می‌کنم همسر و فرزندانم گلایه زیادی از این موضوع دارند و دیوانه شده‌اند. مطمئنا من اکثر دیدارها را تماشا می‌کنم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها