کد خبر: 657892
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۳ ۰۷:۴۵:۰۰
| |

مهدی قائدی 120 میلیارد تومان مهریه پرداخت کرد!

مهدی قائدی پس از آنچه ادعای خیانت ستاره معصومی عنوان شد، همسرش را طلاق و به زندگی مشترک با این فرد پایان داد.

مهدی قائدی 120 میلیارد تومان مهریه پرداخت کرد!
کد خبر: 657892
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۳ ۰۷:۴۵:۰۰

برخی منابع در فضای مجازی مدعی شدند مهدی قایدی ملی پوش ایرانی الاتحاد کلبا تمامی اموالش در ایران را به نام ستاره معصومی همسر سابقش زده و اکنون در بازپس گیری آنها با مشکلات عدیده ای مواجه است.

به گزارش فوتبالی، بر اساس ادعای این منابع ستاره معصومی تماس های مهدی قایدی را بی پاسخ گذاشته و تلاش های وکیل بازیکن اسبق استقلال نیز تا کنون بی نتیجه مانده است.

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود کنار همسرش (ستاره معصومی) را از اینستاگرام پاک کرد تا شایعه جدایی این دو نفر به گوش برسد. روزنامه خبر ورزشی حالا پس از مدتی این خبر را تایید کرده و با دادن مشخصات قائدی و همسرش، متن زیر را نوشته است:

 این بازیکن سرشناس زود ازدواج کرد تا اسیر حاشیه‌ها نشود اما انگار خود این ازدواج حاشیه بود! فوتبالیست لژیونر و ستاره کشورمان، از روی سادگی یا عشق و علاقه تمامی اموال خود در تهران و ایران را به نام همسرش کرده بود. پس از طلاق و جدایی، همسر این بازیکن تمامی اموال و دارایی او را که به نام خودش بوده، ضبط کرده و حاضر به پس دادن نیست. این در حالی است که قیمت آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال و ماشین خارجی ستاره لژیونر چند برابر مهریه همسرش است اما دست این بازیکن به جایی بند نیست. هرچند ستاره لژیونر موردنظر ما می‌تواند باز هم پول آن‌چنانی به دست بیاورد چرا که این طلاق و جدایی تاثیری روی عملکرد او در تیم باشگاهی‌اش نگذاشته است. این فوتبالیست حالا مدتی است تمامی عکس‌های دونفره خود و همسر سابق را پاک کرده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • Moji ارسالی در
    چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

    خون بیگناه پایمال نمیشه. از این بدتر هم برای مهدی قائدی اتفاق خواهد افتاد . #خون#

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها