کد خبر: 244128
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۶:۵۷:۰۰
| |

مدیرکل برنامه‌ریزی و آموزش شهرداری تهران:

خللی در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری نداشته‌ایم

مدیرکل برنامه‌ریزی و آموزش شهرداری تهران گفت: با توجه به شرایط دشوار فعلی هیچ خللی در بخش حقوق و دستمزد کارکنان نداشته‌ایم.

خللی در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری نداشته‌ایم
کد خبر: 244128
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۶:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی میرپور مدیرکل برنامه‌ریزی و آموزش شهرداری تهران در نشست هم‌اندیشی معاونت توسعه و منابع انسانی شهرداری تهران گفت: در شرایط دشوار اقتصادی سازمان‌ها رفتارهای متفاوتی از خود نشان می‌دهند. یکی از بهترین راه‌های کاهش هزینه در برخی از سازمان‌ها کاهش حقوق و دستمزد و یا تعدیل نیروست که ما سعی کرده‌ایم در شهرداری این امر رخ ندهد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و آموزش شهرداری تهران با بیان اینکه در شرایط فعلی یاس و ناامیدی در جامعه وجود دارد، باید انگیزش کارکنان را بالا ببریم، گفت: به دنبال ارتقا کارکنان هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش فارس مبنی بر اینکه وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری چگونه است گفت: خللی در حقوق و دستمزد نداشته‌ایم و علی‌رغم فشارها حقوق کارکنان را زودتر از موعده هم پرداخت کرده‌ایم.

میرپور در خصوص امکانات رفاهی کارکنان گفت: نه‌تنها امکانات را با توجه به شرایط فعلی کاهش نداده‌ایم، بلکه تا بیش از 60 درصد در پرداخت انگیزشی نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ایم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها