کد خبر: 244600
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۱۶:۴۸:۰۰
| |

محمدعلی افشانی:

با اصرار اعضای شورای شهر استعفا ندادم/ با خوشحالی از مسئولیت خداحافظی می‌کنم

شهردار تهران گفت: امروز با خوشحالی و شادی فراوان با مسئولیت خودم خداحافظی می‌کنم.

با اصرار اعضای شورای شهر استعفا ندادم/ با خوشحالی از مسئولیت خداحافظی می‌کنم
کد خبر: 244600
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۱۶:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی افشانی در آیین بهره‌برداری از 21 پروژه مدیریت شهری در منطقه 2 تهران اظهار داشت: از روز اول رفتار عادلانه در مدیریت‌های مختلف داشته‌ام و با شادی فراوان با مسئولیت شهرداری تهران خداحافظی می‌کنم. همکاران شورا با اصرار از بنده خواستند که استعفا ندهم و تا روز آخر در شهرداری بمانم و بر عهدی که با آنها بستم، ماندم.

افشانی خاطرنشان کرد: مسئله‌ای در شهر تهران در حال جا افتادن است که آینده خوبی را رقم می‌زند و آن هم هوشمندسازی شهر تهران است. پروژه‌ها باید بر اساس نیازمندی شهروندان اولویت‌بندی شوند، ولی در حال حاضر بر اساس میزان هزینه‌ها تعیین می‌شوند. پروژه‌های شهرداری منطقه 2 برای بهبود زندگی مردم تأثیرگذار است و به دنبال بهبود کیفیت زندگی مردم و ایجاد رضایتمندی برای شهروندان هستیم.

شهردار تهران با بیان اینکه امروز نرم‌افزارهایی مورد استفاده شهروندان است که می‌تواند به بهبود زندگی آنها کمک کند، گفت: شعار بنده برای شهرداری تهران «شهر زیست‌پذیر و شهروند مشارکت‌پذیر» است که این شعار دربرگیرنده اتفاقات خوب برای شهر تهران بوده است. در حال حاضر تهران وضعیت مناسبی در میان کلانشهرهای دنیا ندارد و در حال حاضر هوای شهر تهران، هوای آلوده‌ای است و باید نسبت به کاهش آلودگی هوا اقدام کنیم.

افشانی به موضوع حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: بنده قول داده بودم که تا پایان سال آینده 50 کیلومتر خط مترو با 21 ایستگاه به بهره‌برداری برسد و در این خصوص 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت منتشر شده و 800 میلیارد تومان دیگر نیز در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مجوزهای لازم برای صدور اوراق مشارکت انجام شده است. متاسفانه هنوز شهر تهران فاقد مدیریت پسماند یکپارچه است و تا دو روز دیگر این موضوع نیز تعیین تکلیف خواهد شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها