کد خبر: 260600
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۲:۵۴:۰۰
| |

فرمانده انتظامی بشرویه خبر داد:

9 گردشگر گرفتار در کویر نجات پیدا کردند

فرمانده انتظامی بشرویه از نجات 9 گردشگر که در کویر بشرویه گرفتار شده بودند توسط نیروهای انتظامی این شهرستان خبر داد و توصیه کرد: به دلیل گستردگی کویر، گردشگران بدون همراه داشتن راهنمای محلی که اشراف کامل به این منطقه دارند از سفر به کویر خودداری کنند.

9 گردشگر گرفتار در کویر نجات پیدا کردند
کد خبر: 260600
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۲:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ فاضل مریمی فرمانده انتظامی بشرویه اظهار داشت: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر گرفتار شدن 9 گردشگر با دو دستگاه خودرو در رمل‌های کویری بشرویه و درخواست امداد رسانی آنان، بلافاصله تیم های امداد و نجات یگان امداد پلیس به حوزه کویری این شهرستان اعزام شدند.


وی افزود: با مشخص نبودن موقعیت دقیق افراد گرفتار شده در کویر، ماموران تمامی مسیرهای فرعی محدوده اعلامی را بررسی کردند که بعد از حدود 2 ساعت جست و جوی طاقت فرسا، گردشگران در عمق کویر مشاهده و با تلاش مأموران خودروها از رمل خارج شد.


فرمانده انتظامی بشرویه بیان کرد: با توجه به صعب العبور بودن قسمتی از مسیر، مأموران با کمک یک دستگاه خودرو کمک دار محلی خودرو ها به مسیر جاده اصلی هدایت کردند و گردشگران به سفر خود ادامه دادند.


وی با توصیه به گردشگران برای بازدید از کویر بشرویه گفت: به دلیل گستردگی کویر، گردشگران بدون همراه داشتن راهنمای محلی که اشراف کامل به این منطقه دارند از سفر به کویر خودداری کنند.


مرکز شهرستان بشرویه در شمال خراسان جنوبی و 300 کیلومتری بیرجند قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها