کد خبر: 267077
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ۱۱:۱۰:۰۰
| |

یک عضو شورای شهر تهران:

شهرداری تهران در سال آینده فقط نیروهای نخبه را جذب می‌کند

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری تهران قصد دارد در سال آینده فقط نیروهای نخبه دانشگاه‌های برتر را جذب کند، گفت: در سال آینده کسی را بیکار نخواهیم کرد، بلکه تغییر روش و تغییر شغل را برای بعضی از نیروهای شهرداری خواهیم داشت. 

شهرداری تهران در سال آینده فقط نیروهای نخبه را جذب می‌کند
کد خبر: 267077
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ۱۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران درباره تعدیل نیرو در سال آینده در شهرداری و شورای شهر تهران اظهار داشت: شیوه و نحوه استخدام در گذشته که نیروهای پیمانکار را به شهرداری بیاورند و استخدام کنند، ظلم به شهروندان تهرانی و شهرداری بوده است و ما آن شیوه را قبول نداریم.

وی افزود: در حال حاضر ما به دنبال آن هستیم که بخشی از فضای سبز در محلات را خودگردان کنیم و امیدواریم کارها را بتوانیم برونسپاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه سالانه 7 هزار میلیارد تومان هزینه جاری شهرداری تهران است، گفت: این هزینه‌ها به اندازه 5 وزارتخانه است.

وی تأکید کرد: ما در سال آینده کسی را بیکار نخواهیم کرد، بلکه تغییر روش و تغییر شغل را برای بعضی از نیروهای شهرداری خواهیم داشت.

میرلوحی ادامه داد: شهرداری تهران قصد دارد در سال آینده فقط نیروهای نخبه دانشگاه‌های برتر را جذب کند و اگر غیر از این اتفاق بیفتد، ظلم به شهرداری تهران است.

وی گفت: بنده متوجه شوم اگر یک نفر را هم به غیر از این شیوه داخل شهرداری آوردند، برخورد خواهم کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها