کد خبر: 309744
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۳ ۱۵:۴۲:۳۶
| |

مراکز اهدای خون در تعطیلات فعالند

اداره کل انتقال خون استان تهران اعلام کرد: مردم نوعدوست و مهرورز پایتخت می توانند در روزهای پیشرو که به مناسبت های سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و عید سعید فطر تعطیل هستند، با حضور در مراکز اهدای خون به یاری بیماران بشتابند.

مراکز اهدای خون در تعطیلات فعالند
کد خبر: 309744
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۳ ۱۵:۴۲:۳۶

اعتمادآنلاین| ‌ سه شنبه چهاردهم خرداد 1398، مقارن با سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب، مرکز وصال از ساعت 8 صبح تا 12 شب، مراکز اهدای خون شهرری، ستاری و تهرانپارس نیز از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر آماده ارائه خدمت به شهروندان تهرانی هستند.

همچنین در روزهای چهارشنبه پانزدهم خرداد و پنج شنبه شانزدهم خرداد که با تعطیلات عید سعید فطر همراه شده، مومنین پایتخت به شکرانه یک ماه بندگی و عبادات خالصانه می توانند از ساعت 8 صبح تا 8 شب به مرکز اهدای خون وصال و یا از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر به مراکز اهدای خون شهرری، ستاری و تهرانپارس مراجعه کنند.

روز جمعه هفدهم خرداد و در آخرین روز تعطیلات چهار روزه خرداد 1398 نیز فقط مرکز اهدای خون وصال از ساعت 8 صبح تا 8 شب در خدمت پایتخت نشینانی خواهد بود که مثل همیشه در برنامه های خیرخواهانه زندگی خود، وقت ویژه ای را برای اهدای خون و کمک به بیماران چشم انتظار، تعیین کرده اند.

بر اساس این گزارش، نشانی مراکز اهدای خون استان تهران در پایگاه اطلاع رسانی tbtc.ir قابل مشاهده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها