کد خبر: 369895
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ۱۲:۱۹:۵۳
| |

مقیمی، عضو هیئت امنای مجمع کشوری حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل:

ایجاد مجمع حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل را در همه استانها دنبال می‌کنیم

محمدحسین مقیمی، عضو هیئت امنای مجمع کشوری حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل، گفت: آمار دقیقی از کودکان بازمانده از تحصیل در کشور نداریم.

ایجاد مجمع حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل را در همه استانها دنبال می‌کنیم
کد خبر: 369895
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ۱۲:۱۹:۵۳

اعتمادآنلاین| محمدحسین مقیمی، عضو هیئت امنای مجمع کشوری حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل، امروز(24 آذر) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر در کشور تعداد زیادی کودک بازمانده از تحصیل داریم که تعدادی از آنها اصلا به مدرسه نیامده‌اند و تعدادی هم به مدرسه آمده و به دلایل مختلفی مثل فقر مالی، بی سرپرستی و یا بدسرپرستی و ... درس و مدرسه را رها کرده و ترک تحصیل کرده‌اند.

مقیمی با بیان اینکه در امر شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل در کشور مشکل داریم، اضافه کرد: به همین دلیل آمار دقیقی از کودکان بازمانده از تحصیل در کشور نداریم.

عضو هیئت امنای مجمع کشوری حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل سپس با اشاره به راه‌اندازی مجمع حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل در کشور، گفت: این مجمع در حال طی کردن مراحل نهایی ثبت است و قرار است در تمامی استان‌ها شکل بگیرد.

وی ادامه داد: راه اندازی مجمع حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل را در تمام استانها برای حمیات از کودکان بازمانده از تحصیل به طور جدی دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: مجمع حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل در کشور حامی کودکان بازمانده از تحصیل خواهد شد و تلاش خواهد کرد با به میدان آوردن خیرین، شرایط را برای حضور کودکان بازمانده از تحصیل سر کلاس درس فراهم کند.

وی تاکید کرد: در عین حال که برای پای کار آوردن خیرین و نهادها در تلاشیم، برای ارتقای سطح مهارت های این کودکان با کمک فنی و حرفه ای هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

عضو هیئت امنای مجمع کشوری حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل در پایان با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی تواند برای کودکان بازمانده از تحصیل کاری بکند، گفت: برای حل مشکل این کودکان باید خیرین در قالب سازمانهای مردم نهاد پای کار بیایند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها