کد خبر: 399241
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۲:۳۸:۴۹
| |

بیش از 85 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا بهبود یافتند

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: در مراکز درمانی این سازمان بیش از 85 درصد از افراد مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافتند.

بیش از 85 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا بهبود یافتند
کد خبر: 399241
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۲:۳۸:۴۹

اعتمادآنلاین| ابوالفضل آفریده مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی درباره روند درمان بیماران کرونایی در مراکز درمانی ملکی این سازمان اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت نسبت به گذشته مطلوب‌تر شده است و اگر مردم کمک کنند و با ماندن در خانه و رعایت مسائل بهداشتی وضعیت بهتر نیز خواهد شد.

وی یادآور شد: از امروز کمی محدودیت‌ها برداشته شده است و باید دید در چند روز آینده با کمتر شدن محدودیت‌ها چه وضعیتی خواهیم داشت.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در روزهای آینده شیب ابتلا به بیماری کرونا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ملایم‌تر کنیم و در کل بتوانیم سلامت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به جامعه برگردانیم.

آفریده خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 12 هزار و 400 نفر به عنوان بیماران کرونایی در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی بستری شده‌اند که 10 هزار و 52 نفر از آنها کاملا بهبود یافته‌اند و هزار و 147 نفر نیز هم چنان بستری هستند.

وی افزود: در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی نیز بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت اقدامات لازم صورت می‌گیرد و امیدواریم بتوانیم با اقدامات صورت گرفته شیب افزایش مبتلایان به کرونا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کاهش دهیم.

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: مطابق دستورالعمل وزارت بهداشت به دنبال آن هستیم که بیمارستان‌هایی که خلوت‌تر هستند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با بیمارستان‌های وزارت بهداشت تجمیع کنیم و بیماران غیرکرونایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز در روزهای آینده در بیمارستان‌ها بپذیریم و مداوای آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز شروع کنیم.

آفریده یادآور شد: استان‌هایی که در ابتلا به ویروس کرونا رتبه اول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتند، این روزها وضعیت بهتری دارند، مانند استان قم که در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی تعداد مبتلایان کاهش پیدا کرده است و دیگر استان‌ها از جمله گیلان، مازندران، قزوین، اراک و گلستان نیز حدودا تعداد بیماران مبتلا به کرونا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کاهش دادند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها