کد خبر: 525640
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۸:۵۵:۱۳
| |

8 کشته و 11 مجروح در برخورد تریلر با اتوبوس در محور کاشان - قم

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان از برخورد یک دستگاه تریلر با اتوبوس مسافربری در محور کاشان - قم که منجر به جان باختن 8 نفر و مجروح شدن 11 نفر شد، خبر داد.

8 کشته و 11 مجروح در برخورد تریلر با اتوبوس در محور کاشان - قم
کد خبر: 525640
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۰۸:۵۵:۱۳

اعتمادآنلاین| سرهنگ اصغر زارع اظهار کرد: ساعت 3 و 25 دقیقه بامداد امروز(سه شنبه_16 آذرماه) خبر وقوع تصادف بین یک دستگاه تریلر و اتوبوس مسافربری در محور کاشان - قم به اطلاع ماموران پلیس راه استان اصفهان رسید و بلافاصله ماموران به منظور بررسی موضوع در صحنه حاضر شدند.

به گزارش ایسنا،وی با بیان اینکه اتوبوس مسافربری از دهدشت به سمت تهران در حرکت بود، افزود: در این حادثه دلخراش یک نفر از سرنشینان تریلر و 7 نفر از سرنشینان اتوبوس مسافربری جان باخته و 11 نفر نیز مجروح شدند که مجروحان توسط نیروهای امدادی به بیمارستان، منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص این حادثه گفت: در بررسی های دقیق صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه، مشخص شد خودروی تریلر به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده از مسیر خود، منحرف و وارد لاین مخالف شده و با اتوبوس مسافربری که در حال عبور از این مسیر بود برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها