کد خبر: 540547
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۱۷:۰۱:۰۲
| |

قاتل مرد چرداولی پس از چهار ماه خود را به پلیس معرفی کرد

رییس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: با تلاش و پیگیری های مأموران انتظامی، معتمدان و بزرگان، قاتل فراری که در مهرماه امسال با سلاح گرم مردی را در شهر شباب به قتل رسانده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.

قاتل مرد چرداولی پس از چهار ماه خود را به پلیس معرفی کرد
کد خبر: 540547
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۱۷:۰۱:۰۲

سرهنگ خداداد رشیدی روز یکشنبه درباره جزئیات خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در مهر ماه سال جاری در بخش شباب شهرستان چرداول بخش شباب دستگیری قاتل فراری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، وی ادامه داد: باتوجه به اقدامات پلیس آگاهی استان و استفاده از ظرفیت معتمدان و بزرگان شهرستان  قاتل فراری پس از چهار ماه خود را به پلیس آگاهی استان معرفی کرد.

کشف بیش از چهار تن مرغ قاچاق در" پل سیمره "هلیلان 

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان از کشف چهار تن و ۲۳۰ کیلوگرم مرغ خارج از عرضه دراین شهرستان خبرداد. 

سرهنگ مجتبی مهدیان گفت: ماموران انتظامی  ایست بازرسی شهرستان هلیلان حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه ایسوزو حامل مرغ مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند. 

وی گفت: پس از توقف خودرو ماموران در بازرسی چهارهزار و ۲۳۰ کیلوگرم مرغ قاچاق و غیرمجاز کشف  کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان با اشاره به اینکه ارزش مرغ های کشف شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شده است ، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خوردو به پارکینگ منتقل شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها