کد خبر: 543575
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۵:۲۳:۴۴
| |

علم الهدی:

آل سعود، شجره ملعونه منطقه و جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: آل سعود شجره ملعونه منطقه و جهان اسلام است. این درخت شوم صدمات و خسارات بزرگی برای امت به بار آورده است.

آل سعود، شجره ملعونه منطقه و جهان اسلام است
کد خبر: 543575
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۵:۲۳:۴۴

سید احمد علم الهدی ظهر امروز در تجمع بزرگ طلاب و حوزویان در محکومیت جنایات وهابیت سعودی، آل سعود را شجره ملعونه منطقه و جهان اسلام خواند و گفت: این درخت شوم که توسط استعمار انگلستان در بلاد اسلامی به وجود آمد، صدمات و خسارات بزرگی برای امت به بار آورده و در روزهای ماه شعبان که مایه مسرت مسلمانان است، این جنایت سعودی‌ها قلوب مسلمین را داغدار کرد.

به گزارش فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، وی افزود: وارثان کفار قریش و خلفای طاغوت در حکومت بنی‌امیه و بنی‌عباس، امروز در سرزمین وحی حاکم هستند و شرایط امروز برادران و خواهران ما در عربستان سعودی نیز به منزله همان مسلمانان رنج کشیده ای است که تا پیش از فتح مکه، اسیر قساوت بزرگان کفار در این شهر بودند.

براندازی اسلام شیعی نقشه حساب شده استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، تاکید کرد: براندازی اسلام شیعی، نقشه حساب شده و برنامه قطعی استکبار جهانی است. استکبار جهانی، اسلام ناب محمدی را بزرگترین چالش در برابر جهان خواری خود می‌داند و از آن جایی که سالها است که در برابر جریان مقاومت اسلامی و اسلام شیعی ناتوان است، تصمیم دارد از جریان انحراف به عنوان ابراز دست خود در منطقه استفاده کند. آنها می‌دانند اگر اسلام شیعی در بلاد اسلامی گسترش پیدا کند، انقلابی بودن و شور مقاومت این مکتب، ریشه همه مظالم را در کشورهای اسلامی می‎ خشکاند و بساط استکبار را جمع می‌کند. به همین خاطر، آل سعود ملعون را به عنوان نماینده خود در امت اسلام به کار می گیرند.

وی افزود: از زمانی که آمریکای جنایتکار گوی استعمارگری را از انگلستان ربود و بساط غصب و ظلم رژیم صهیونیستی را در منطقه برپا کرد، سعودی ها به‌عنوان یک عضو فعال جریان سلطه ایفای نقش می‌کردند و به دنبال نسل کشی شیعیان بودند. امروز نیز همه جنایات وهابیت بر مبنای همین نگرش است. زیرا اساساً گردن زدن یک نوجوان ۱۷ ساله شیعه اگر نسل‌کشی و جنایت نباشد، با هیچ منطق دیگری نمی‌تواند تطبیق یابد.

هرکس تریبون و رسانه دارد، با تکلیف جهاد تبیین به میدان بیاید

علم الهدی خاطرنشان کرد: افزون بر ابراز برائت، همه ما وظیفه داریم که در برابر این جنایت ها، از خود عکس العمل نشان دهیم. هرکس هم که تریبون و رسانه‌ای در فضای مجازی دارد، با تکلیف جهاد تبیین به میدان بیاید و نسبت به تبیین و تشریح جنایات و انحرافات این شجره خبیثه توجه ویژه داشته باشد.

جبهه باطل با تمام توان برابر جبهه حق قرار گرفته است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز همه جبهه باطل با تمام توان در برابر جبهه حق قرار گرفته است. برآیند همه شیاطین تاریخ این بار در برابر جبهه‌ای قد علم کرده‌اند که داعیه محبت دین خدا و اهل‌بیت (ع) را دارند. لذا همه تکلیف داریم که از همه ظرفیت‌های در اختیار خود در مقام نصرت و یاری آن دسته از برادران و خواهران انقلابی خود در کشورهای منطقه استفاده کنیم که این روزها آماج حملات ناجوانمردانه شورای ائتلاف جریان استکباری متشکل از کشورهای خودفروخته منطقه و به سرکردگی ایالات‌متحده آمریکا قرار می‌گیرند.

وی افزود: جبهه مقابل با امام زمان (عج) تشکیل شده و اهداف شیطانی خود را در همه عرصه‌ها به پیش می‌برد. در حوزه‌های حاکمیتی و کلان، مسئولان تکلیف دارند و آن جا که عرصه فعالیت در رده مردم است، هرکس خود را وقف مقابله و مبارزه با امیال پلید مستکبران عالم کند، به لشکر امام زمان (عج) ورود کرده و می‌تواند خود را سرباز رکاب حضرت ببیند.

علم الهدی خاطرنشان کرد: در این جبهه، ثبت نام با اظهار و ادعا نیست. بلکه ثبت نام با اراده و عملی صورت می‌گیرد که در راه دفاع از دین خدا و ارزش‌های انقلابی باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها