کد خبر: 545876
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ ۰۹:۲۱:۲۶
| |

نائب رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد:

راه‌اندازی قرارگاه‌های مختلف توسط شهرداری سبب هم افزایی می‌شود

نائب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بهبود وضعیت جسمانی مهدی چمران گفت: راه‌اندازی قرارگاه‌های مختلف توسط شهرداری سبب هم افزایی می‌شود.

راه‌اندازی قرارگاه‌های مختلف توسط شهرداری سبب هم افزایی می‌شود
کد خبر: 545876
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ ۰۹:۲۱:۲۶

پرویز سروری امروز در پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت سلامت جسمانی مهدی چمران و روند درمانی آن اظهار داشت: ان‌شاءالله به زودی ایشان از آی‌سی‌یو خارج خواهند شد و پس از بهبودی کامل از وجود ایشان در صحن شورا بهره‌مند خواهیم شد.

به گزارش فارس، وی افزود: دیروز سالروز تولد چهره بزرگ دفاع مقدس شهید متوسلیان بود که شخصیت اثرگذاری در انقلاب داشته است و یاد و خاطره ایشان را گرامی می‌داریم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه‌های مختلف توسط شهرداری تهران گفت: راه‌اندازی قرارگاه مربوط به ترافیک از روز گذشته یکی از اقدامات خوب این دوره مدیریت شهری است و راه‌اندازی قرارگاه سبب هم‌افزایی خواهد شد و همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای سهم تأثیر خودشان در این قرارگاه‌ها حضور خواهد داشت.

سروری به اهمیت حوزه حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت:‌امیدوارم راه‌اندازی قرارگاه مربوطه منجر به تصمیمات هم‌افزا در جهت کاهش ترافیک و آلودگی هوا شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران به مذاکرات وین اشاره کرد و گفت:‌احساس می شود سیاست خارجی بر مدار درستی قرار گرفته و اقتدار و بازدارندگی از سوی ایران حاکم است.

وی بیان داشت: باید منافع مشترک در سیاست خارجی مدنظر باشد که خوشبختانه این موضوع در این دوره از دولت مورد توجه قرار گرفته و با روی کار آمدن دولت مردمی در حال خلق فرصت برای کشور هستیم و روابط با همسایگان از قبل بهتر شده است که این مسأله از نگاه اقتدار و بر اساس منافع مشترک است.

سروری خاطرنشان کرد: اخبار خوبی از روند مذاکرات داریم که حکایت از موضوع اقتدار و عقلانیت دارد و منافع جمهوری اسلامی مورد توجه قرار گرفته است.

وی در پایان به شهادت سید اهل قلم سیدمرتضی آوینی در 20 فروردین اشاره کرد و گفت:‌ان‌شاءالله روحیه ایثارگری ایشان درسی برای همه ما باشد و بتوانیم در مسیر شهدا هر چه بهتر حرکت کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها