کد خبر: 576923
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۶ ۰۸:۰۷:۳۷
| |

انسیه خزعلی، معاون امور زنان ریاست‌جمهوری:

اشتغال، بیشترین مشکلات زنان است

معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری تاکید کرد که بیشترین مشکلات زنان اشتغال آنان است.

اشتغال، بیشترین مشکلات زنان است
کد خبر: 576923
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۶ ۰۸:۰۷:۳۷

معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری گفت: این معاونت برای حمایت ویژه از بانوان، برنامه‌های عملیاتی از جمله تدوین طرح ایجاد کسب و کار پایدار خانواده محور را برنامه‌ریزی کرده که اکنون در ۱۵ استان کشور در حال اجرا است.

به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی با بیان اینکه مهمترین مشکل زنان اکنون وضعیت اشتغال آنان است، اظهار کرد: بیشترین مشکلات بانوان که در قالب سفرهای استانی به گوش مسئولان می‌رسد مربوط به مسائل معیشتی و مرتبط با وضعیت اشتغال بانوان است که عمدتا در این سفرها این موضوع از سوی بسیار از بانوان مطرح می‌شود.

وی تصریح کرد: به همین منظور معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری دیگر نهادها برای ایجاد اشتغال بانوان به ویژه زنان سرپرست خانوار تلاش‌های زیادی انجام داده است تا با ایجاد کسب و کار خانواده محور، تدوین سند جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و اجرای برنامه‌های جامع برای بانوان بخشی از مشکلات آنان حل شود.

به گفته خزعلی راه‌اندازی و فعال‌سازی طرح کسب و کار پایدار بانوان و خانواده از راهبردهای اصلی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت سیزدهم است زیرا تاکنون شرایط برای عملیاتی شدن بسیاری از توانمندی‌های بانوان فراهم نبوده و ایجاد تغییر در این زمینه از اهداف در دست پیگیری این معاونت است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱

    لعنت بر تمام مسولان راست وچپ بیسواد که با سهمیه مدرک گرفته اند وبدون آزمون رفتند سر کار وپست گرفته اند، ما ملت را از فقر وبیکاری وگرانی وعتیاد وافسردگی نابود کردید دین و دنیا را از مردم گرفتید

  • مهری ارسالی در
    شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱

    اشتغال زنان و مستقل بودن باعث شیوع طلاق و ودر پی آن عقد موقت و یا فساد میشود

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱

    آقا نمی شود این خانم را تحریم رسانه ای کنید ؟
    دیدن چهره و حر فهایش قبل از هرچیز ما را یاد دروغ هایش در مورد پسرش می اندازد.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها