کد خبر: 624278
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۲ ۲۱:۲۵:۵۲
| |

با داشتن چند فرزند می‌توان از خدمت سربازی معاف شد؟

سردار تقی مهری رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: خدمت سربازی برای مشمولان غایب و غیرغایبی که بالای ۴۰ سال سن داشته و دارای سه فرزند باشند بخشیده شده و این افراد از انجام خدمت سربازی معاف خواهند بود.

با داشتن چند فرزند می‌توان از خدمت سربازی معاف شد؟
کد خبر: 624278
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۲ ۲۱:۲۵:۵۲

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا شرایط معافیت مشمولان دارای فرزند از سربازی را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری درباره افراد کمتر از ۴۰ سال نیز اظهارکرد: آن دسته از افراد زیر ۴۰ سال در صورتی که دارای ۴ فرزند باشند، مشمول این مقررات شده و خدمت سربازی آنان بخشیده خواهد شد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا درباره اینکه اجرای این تسهیلات تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، نیز گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده این روند تا پایان سال ۱۴۰۴ ادامه پیدا خواهد کرد.

مهری درباره اینکه آیا این معافیت شامل سربازان در حین خدمت نیز می‌شود، یا خیر گفت: افراد دارای شرایط مذکور اگر در حال خدمت باشند نیز شامل این مقررات شده و می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. 

وی با بیان اینکه این افراد در صورت طی دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج در سپاه پاسداران، از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند، گفت: از ابتدای خرداد ماه رسیدگی به درخواست‌ها در این خصوص آغاز شده و واجد شرایط باید با به همراه داشتن مدارک شامل اصل و تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی خود، همسر یا همسران  و فرزندان و آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها