کد خبر: 629617
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۶ ۱۲:۳۳:۵۴
| |

ترافیک در این مرزها سنگین است؛ زائران اربعین از مسیر جایگزین بروند

به گفته جانشین پلیس راهور ناجا مسیرهای منتهی به ۳ مرز کشور با عراق ترافیک سنگین و پرحجمی دارد.

ترافیک در این مرزها سنگین است؛ زائران اربعین از مسیر جایگزین بروند
کد خبر: 629617
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۶ ۱۲:۳۳:۵۴

سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور فراجا ترافیک زائران در مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، خسروی و شلمچه را پرحجم و سنگین توصیف کرد و گفت: البته انسدادی در مسیرها وجود ندارد و تردد جریان دارد.

به گزارش ایرنا، حسینی با بیان اینکه ترافیک زائران در مسیرهای منتهی به دیگر مبادی مرزی عادی و روان است، از مردم خواست تا برای تسریع در سفر از مرزهای به غیر از مهران و خسروی استفاده کنند.

وی وضعیت پارکینگ‌های مرزهای کشور را نیز مطلوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه با حضور عوامل انتظامی و راهور پارک خودروهای شخصی در پارکینگ مرزها در حال انجام است که می‌تواند از حجم بار ترافیکی جاده‌ها بکاهد.

جانشین رئیس پلیس راهور همچنین به ترافیک روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: ترافیک سنگین پایان هفته گذشته به خاطر ورودی شهر مهران بود که برخی مسافران خواستار ورود به شهر بودند.

حسینی تاکید کرد: طبق پیش بینی ما، تا پایان هفته جاری موج ترافیکی خروج از کشور به سمت عراق را خواهیم داشت اما از شنبه پیش‌ رو رفته رفته ترافیک رفت و برگشت متعادل خواهد شد.

وی همچنین به استقرار بیش از ۱۰ هزار نیروی پلیس راهور برای انضباط مسیر اربعین در استان های مرزی خبر داد و گفت: بخشی از این نیروها از استان‌های دیگر فراخوان شدند و در صورت نیاز نیروهای بیشتر تمامی هماهنگی‌ها انجام شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها